نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:26 ق.ظ

پردیس جدید Google’s Hudson River در منهتن که مغناطیسی برای استعدادهای نیویورک است

وگ

21 آوریل 2022- جنیفر الیاس -گوگل رسما پردیس مختلط جدید خود را در رودخانه هادسون نیویورک افتتاح کرد -عکس از گوگل

از آنجایی که کارمندان Google پس از دو سال کار از راه دور به زندگی دانشگاهی بازگشتند، این شرکت یک دفتر پرشور جدید برای کارگران در نیویورک دارد.گوگل رسما پردیس جدیدی را در اسکله رودخانه هادسون افتتاح کرده است و در بزرگترین پشت بام نیویورک قرار دارد.

پردیس 630000 فوت مربعی که در اسکله 57 قرار دارد شامل سه ساختمان است و ظرفیت حدود 450 کارمند را دارد. این فضا که شامل یک پارک 2 هکتاری روی پشت بام است، شامل یک سالن غذای عمومی جدید، فضای اجتماعی و یک کلاس درس عمومی با فناوری سطح بالااست که برنامه های آموزش محیط زیست را ارائه می دهد.

روث پورات، مدیر ارشد مالی آلفابت و گوگل گفت که اقدام شرکت برای افتتاحیه زودتر از برنامه زمان بندی شده است و دلیل آن نگرانی برای استخدام کارمندان بیشتر در نیویورک است.

طبق گزارش نیویورک بیزینس ژورنال، پورات در مورد نیویورک گفت: «این یک آهنربا برای استعدادهای متنوع است. این جذابیتی است که نیویورک را به جادوی نیویورک تبدیل می‌کند، و این برای ما چیزی است که واقعاً هیجان‌انگیز است، چیزی که ما همچنان به ساختن آن ادامه می‌دهیم.

این شرکت بیشتر به مدل ترکیبی متکی بوده است زیرا برای ارائه مزایای به ساکنان اطراف با فشار مواجه شده است. سال گذشته، شهر سن خوزه بزرگ‌ترین پردیس آلفابت را تصویب کرد – یک تأسیسات مختلط گسترده که 80 هکتار در قلب سومین شهر بزرگ کالیفرنیا وسعت دارد. این پردیس شامل 7.3 میلیون فوت مربع فضای اداری و تعدادی مسکن متراکم است و تقریباً نیمی از سایت به فضاهای اجتماعی و پارک هایی که توسط چندین شریک توسعه یافته اند اختصاص داده خواهد شد.

گوگل هفته گذشته اعلام کرد که سرمایه گذاری های ایالات متحده در دفاتر و مراکز داده در سال 2022 به حدود 9.5 میلیارد دلار در ایالات متحده خواهد رسید که شامل توسعه های خود در نیویورک نیز می شود. سخنگوی شرکت گفت که این شرکت در حال برنامه ریزی برای توسعه 1.7 میلیون فوت مربع فضای اداری اضافی در محله میدان هادسون است.

در این ماه، این شرکت پس از دو سال کار از راه دور در طول همه‌گیری، شروع به اجرای بازپرداخت اداری برای اکثر کارمندان کرد. این شرکت از کارمندان خواسته است که حداقل سه روز در هفته برای یک کار ترکیبی به دفاتر فیزیکی بازگردند.کتی هوچول فرماندار نیویورک و اریک آدامز شهردار نیویورک نیز در مراسم برش روبان این هفته سخنرانی کردند.هوچول در این مراسم گفت: «هر چقدر می‌خواهیم در مورد دنیای پس از همه‌گیری صحبت کنیم، اعداد در حال افزایش است، بنابراین هوشمندانه عمل کنید. “ما هیچ تعطیلی نمی خواهیم.”

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *