نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:07 ق.ظ

صندوق نوآوری آمازون یک میلیارد دلار برای سرمایه گذاری در فناوری های انبار صرف می کند

نو

21 آوریل 2022 -آنی پالمر-ربات ها در انبار یک مرکز لجستیکی شرکت سفارش پستی آمازون، کالاها را به کارمندان منتقل می کنند.رولف وننبرند | dpa | اتحاد تصویر | گتی ایماژ

آمازون در حال راه‌اندازی یک صندوق ۱ میلیارد دلاری است که از شرکت‌های مرتبط برای کلیه مراحل برای ساخت زنجیره تأمین، تکمیل و فناوری‌های لجستیک حمایت می‌کند.Alex Ceballos Encarnacion، معاون توسعه شرکت‌های جهانی آمازون در یک پست وبلاگی نوشت: صندوق نوآوری صنعتی آمازون بر فناوری‌های جدیدی تمرکز خواهد کرد که سرعت تحویل را افزایش داده و تجربه کارکنان انبار و تدارکات را بهبود می‌بخشد.

این صندوق یکی از زیرمجموعه های فعالیت سرمایه گذاری رو به رشد آمازون است. این غول تجارت الکترونیک در سال 2020 یک صندوق 2 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری در فناوری های آب و هوایی راه اندازی کرد و صندوق الکسا را ​​اداره می کند که سرمایه گذاری هایی را در فناوری تشخیص گفتار انجام داده است.

استارت‌آپ‌های تحت حمایت صندوق جدید شامل Modjoul، شرکتی است که در حال توسعه فناوری ایمنی پوشیدنی است که هشدارها و توصیه‌هایی را با هدف کاهش صدمات، مانند اختلالات اسکلتی عضلانی، یا کشیدگی‌ها و رگ به رگ شدن‌ها صادر می‌کند.

MSDها برخی از شایع‌ترین آسیب‌های شرکت در انبار هستند و جف بزوس، بنیانگذار این شرکت، قبلاً گفته بود که آمازون باید راه‌حل‌هایی برای کاهش شیوع آن‌ها در میان کارمندان جدید ایجاد کند. آمازون متعهد شده است که به «ایمن‌ترین مکان زمین برای کار» تبدیل شود، به دنبال افزایش فشار قانون‌گذاران، گروه‌های مدافع و کارمندان خود درباره نحوه برخورد با کارگران انبارش.

آمازون گفت، سه شرکت دیگر که در دور اول سرمایه‌گذاری‌ها حضور داشتند، در حال توسعه رباتیک هستند که «برای تکمیل و همزیستی با زندگی مردم طراحی شده‌اند».

ده سال پیش، این شرکت Kiva Systems را خریداری کرد که ربات های چرخدار را برای انبارها ایجاد می کرد. از آن زمان، آمازون تعدادی از مراکز انجام رباتیک را با هدف سرعت بخشیدن به تحویل محصولات به مصرف کنندگان راه اندازی کرده است. سال گذشته، جزئیات چهار ربات انباری را که برای کاهش تحرکات شدید کارگران آزمایش می کند، به اشتراک گذاشت.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *