نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 9:56 ق.ظ

ارزیابی عمیق زنجیره تامین انرژی برق آبی در ایالات متحده

18 آوریل 2022 – توسط میمی مک‌هیل، آزمایشگاه ملی اوک ریج -یک ژنراتور بزرگ در نیروگاه برق آبی Meldahl در کنتاکی نصب شده است. بخش انرژی برای افزایش ساخت و ساز و نوسازی نیروگاه های آبی ایالات متحده، زمان طولانی تری را برای تهیه چنین قطعات بزرگ پیش بینی می کند. اعتبار: نیروی شهرداری آمریکا

گزارش جدید وزارت انرژی که توسط آزمایشگاه ملی Oak Ridge (ORNL) تهیه شده است، چندین مورد ضروری زنجیره تامین را در حفظ نقش محوری انرژی آبی در کربن زدایی شبکه کشور شناسایی می کند.

“ارزیابی عمیق زنجیره تامین برق آبی” بخشی از مجموعه ای از گزارش ها در مورد آمادگی بخش انرژی است که تاثیرات زنجیره تامین پر بار را نشان می دهد – از پیر شدن نیروی کار گرفته تا کمبود منابع داخلی برای قطعاتی مانند ریزتراشه ها و ریخته گری های فولادی بزرگ توربین ها .

در حالی که زنجیره تامین به اندازه کافی از ناوگان نیروی آبی موجود ایالات متحده پشتیبانی می کند، این بخش در حال آماده شدن برای زمان طولانی تری در تهیه قطعات برای ساخت و سازهای جدید و تلاش های نوسازی در پاسخ به تقاضای فزاینده برای انرژی برق آبی است.

روسیو اوریا مارتینز از ORNL گفت: “این که ببینیم چقدر داده های عمومی برای ردیابی زنجیره های تامین برق آبی در دسترس است بسیار روشن کننده بود.” اما این تحلیل همه طرف‌ها را برای اطلاع‌رسانی بهتر سیاست‌ها و توسعه راه‌حل‌های قابل اجرا گرد هم آورده است.»

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *