نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 7:02 ب.ظ

چگونه OpenSea بازار 17 میلیارد دلاری NFTها را تحت الشعاع قرار داد

OpenSea آمازون NFT ها یا توکن های غیرقابل تعویض است. این یک بازار آنلاین است که به افراد امکان می دهد به راحتی NFT ها را ایجاد، بفروشند و بخرند. به گفته Dune Analytics، این یکی از بزرگترین پلتفرم های معاملاتی NFT با بیش از 1.5 میلیون کاربر فعال است.

ژانویه گذشته شلوغ ترین ماه OpenSea تاکنون بود. حجم معاملات ماهانه نزدیک به 5 میلیارد دلار را به ثبت رساند که از بالاترین رقم قبلی خود در آگوست 2021 فراتر رفت.

با این حال، در کنار این رشد انفجاری، این پلتفرم برای شکایات کاربران در پلتفرم مربوط به کلاهبرداری و سرقت ادبی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. طبق داده های Chainalysis، جرایم مربوط به رمزارز در سال 2021 تقریباً 79 درصد افزایش یافت.

کیم گرائر، مدیر تحقیقات Chainalysis،   به CNBC گفت:  ما به بررسی دستکاری بازار، تجارت شستشو و سرقت ادبی و سپس کلاهبرداری فیشینگ شما که در حال ورود به فضای NFT است، پرداخته ایم.. بنابراین، ما شاهد چنین ارتباطی با کلاهبرداری در فعالیت کلی بازار هستیم.

سخنگوی OpenSea در ایمیلی به CNBC گفت: «ما اعتماد و ایمنی همه افراد در OpenSea را در اولویت قرار می‌دهیم و سخت تلاش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که سازندگان، خریداران و فروشندگان به طور یکسان تحت حمایت خط‌مشی‌ها، ابزارها و خدمات ما هستند. ”

رقابت در فضای NFT نیز به دلیل توجه بیشتر قانونگذاران به صنعت کریپتو داغ شده است.  آینده بزرگ‌ترین بازار NFT جهان چیست؟

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *