نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:50 ب.ظ

Raytheon برنده قرارداد رادار SPY-6 نیروی دریایی ایالات متحده به ارزش 3.2 میلیارد دلار شد.

لوکیا پاپادوپولوس -02 آوریل 2022 -یک آرایه راداری SPY-6 در حال ساخت است. موشک و دفاع ریتون

به نظر می رسد نیروی دریایی ایالات متحده در حال افزایش توانایی های فوق العاده خود است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت،  Raytheon Missiles & Defense، قراردادی به ارزش 3.2 میلیارد دلار در طول پنج سال تولید رادار برای تجهیز 31 کشتی نیروی دریایی ایالات متحده به رادارهای SPY-6 دریافت کرد.

این اقدام قابلیت‌های یکپارچه دفاع هوایی و موشکی بی‌سابقه‌ای را برای هفت نوع کشتی نیروی دریایی ایالات متحده طی ۴۰ سال آینده ارائه می‌کند.

وس کرمر، رئیس موشک‌ها و دفاع ریتون در بیانیه‌ای گفت: «رادار دیگری با قابلیت‌های دریایی سطحی SPY-6 وجود ندارد. SPY-6 پیشرفته ترین رادار دریایی موجود است و جهش عظیمی را در توان نظامی ما برای دهه های آینده فراهم می کند.

تخمین زده می‌شود که از زمان آغاز به کار، بیش از 600 میلیون دلار در توسعه و ساخت خانواده رادارهای SPY-6 سرمایه‌گذاری شده است تا به آن‌ها امکان ارائه قابلیت‌های جدید به ناوگان سطحی، مانند حفاظت پیشرفته جنگ الکترونیک ، توانایی های تشخیص و پیشرفته‌تر داده شود.

اسکات اسپنس، مدیر اجرایی رادارهای دریایی در موشک‌های و دفاع ریتون، در نشستی با خبرنگاران گفت که رادارهای جدید نسبت به رادارهای قدیمی SPY-1 که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته‌اند، پیشرفت چشمگیری خواهند داشت.

این به این دلیل است که اپراتورهای نیروی دریایی «به برد تشخیص بیشتر و حساسیت بیشتر، به ویژه در محیط های مورد بحث نیاز دارند. شما به یک محیط بسیار بحث برانگیز دست پیدا می‌کنید، به راداری نیاز دارید که بتواند آن اهداف را در فواصل دور شناسایی کند و به جنگنده زمان بیشتری برای واکنش بدهد و دقیقاً مشخص کند که به چه چیزی نگاه می‌کند و سپس چگونه این تهدیدهای خاص را شکست دهید.»

وی همچنین اظهار داشت که در قرارداد جدید ممکن است تا 46 رادار توسط شرکت وی به کشتی های نیروی دریایی ارائه شود که 15 رادار بیشتر می باشد . نصب رادار SPY-6 قبلاً بر روی اولین ناوشکن Flight III نیروی دریایی، USS Jack H. Lucas (DDG 125) تکمیل شده است.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *