نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 11:06 ق.ظ

باز کردن قدرت همکاری در قراردادها

زک وین | دفتر خبر MIT- 23 مارس 2022 – یکی از بنیانگذاران و مدیر فناوری Ironclad، Cai GoGwilt ’10 SM ’11، سمت راست، با مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Jason Boehmig.

در قلب تقریباً هر خرید، فروش، مشارکت، پذیرش و رد یک قرارداد وجود دارد. کسب و کارها به توانایی افراد برای ایجاد و درک قراردادها، به ویژه در پاسخ به شرایط منحصر به فرد و سریع در حال تغییر – مانند یک بیماری همه گیر جهانی، وابسته هستند.حتی قبل از همه‌گیری، بسیاری از کسب‌وکارها برای همگام شدن با تغییرات شتاب‌دهنده در عملیات‌ها، مانند مشارکت‌ها با اینفلوئنسرهای آنلاین، مدل‌های جدید کسب‌وکار دیجیتال، و به‌روزرسانی‌های مکرر نرم‌افزاری که میلیون‌ها کاربر را تحت تأثیر قرار می‌دهند، تلاش می‌کردند.

در هفت سال گذشته، Ironclad که حصل کار MIT است، ابزارهای دیجیتالی را برای کمک به افراد برای همکاری در قراردادها توسعه داده است. پلت فرم این شرکت فرآیندهای بازبینی دستی را ساده می کند، ارتباطاتی مانند ایمیل ها و نظرات را سازماندهی می کند و عکس های فوری از هر نسخه از قرارداد را جمع آوری می کند. در طول مسیر، Ironclad داده‌های قرارداد را جمع‌آوری می‌کند و سپس به کاربران اجازه می‌دهد تا پرس‌وجوهای ساده و شبیه به جستجوی Google را برای تشخیص اینکه چه کسی، چه زمانی چه کاری انجام می‌دهد، انجام دهند.

برای یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری Ironclad، Cai GoGwilt ’10 SM ’11، که دارای دو مدرک در رشته علوم کامپیوتر و مهندسی برق از MIT است و حرفه خود را در توسعه نرم افزار گذرانده است، دنیای قراردادها ممکن است یک انحراف رادیکال به نظر برسد.

اما GoGwilt آن را اینگونه نمی بیند. او به قراردادهایی مانند کد فکر می کند. وکلا و متخصصان قرارداد مانند مهندسانی هستند که کد را می نویسند و سیستم حقوقی مانند رایانه است.

داده های حفاظت شده در قراردادها بر کل تجارت حاکم است. گوگویلت می‌گوید که از بسیاری جهات کل اقتصاد را از نظر روابط بین مشاغل کنترل می‌کند. به یک معنا، دنیای قراردادها مانند سیستم عامل برای جامعه است. بنابراین، با ساختن سیستمی که به باز کردن قفل داده ها در قراردادها کمک می کند، به ساخت آن سیستم عامل کمک می کنیم.

دیدگاه GoGwilt در فضایی که به طور سنتی توسط وکلا اداره می‌شود منحصربه‌فرد است و به Ironclad کمک کرده است تا به یک شرکت نرم‌افزاری در حال رشد با بیش از 400 کارمند تبدیل شود. مشتریان Ironclad تقریباً در هر صنعتی هستند و شامل L’Oreal، Reddit، Fitbit و Dropbox می‌شوند.

دو سال گذشته گردبادی از یادگیری و رشد برای Ironclad بوده است. شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی از خدمات Ironclad استفاده کردند تا به کانال‌های تحویل خدمات بهداشتی از راه دور تغییر مسیر دهند. DoorDash از Ironclad برای اندازه‌گیری تعداد رستوران‌هایی که با آن‌ها شریک بود استفاده کرد. تیم بیسبال تگزاس رنجرز از Ironclad برای فروش صندلی و سوئیت استفاده کرد – و وقتی بازی‌ها لغو شد، این قراردادها را اصلاح کرد.

GoGwilt معتقد است که Ironclad به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا روی بستن قراردادهای بهتر سریع‌تر تمرکز کنند، که در نهایت به نتایج بهتری برای مردم منجر می‌شود.

گوگویلت می‌گوید: بخش بزرگی از چالش، مهار عقل انسان است. مردم واقعاً در بعضی چیزها خوب هستند و در چیزهای دیگر بد هستند، و رایانه ها در بعضی از چیزهایی که مردم در آنها بد هستند خوب هستند. وقتی متوجه شدید چه گزینه‌هایی روی میز وجود دارد، انسان می‌داند بهترین گزینه‌ها، به‌ویژه برای تصمیم‌گیری‌هایی که بر افراد دیگر تأثیر می‌گذارد، چیست. ما از جنبه عملیاتی کارها مراقبت می کنیم تا مردم را آزاد کنیم تا زمان بیشتری را برای چیزهایی مانند تفکر استراتژیک صرف کنند.

از کدها تا قراردادها

او پس از اخذ مدرک کارشناسی از MIT در فیزیک و علوم کامپیوتر و مهندسی برق در سال 2010 و مدرک کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر و مهندسی برق در سال 2011، GoGwilt به مدت سه سال به عنوان مهندس نرم افزار در Palantir کار کرد. زمانی که او را ترک کرد، به دنبال صنایعی بود که بتوانند از فرآیندهایی که مهندسان نرم افزار برای مدیریت توسعه و عرضه کدهای پیچیده ایجاد کرده بودند، بهره مند شوند.

GoGwilt می‌گوید: «علاقه من به قرارداد فناوری ناشی از تلاش برای آوردن فرآیند مشترک نرم‌افزار به حوزه دیگری بود.

همانطور که او با وکلا صحبت می کرد و اطلاعات بیشتری در مورد قراردادها کسب می کرد، شکایاتی که در مورد صنعت شنیده بود آشنا به نظر می رسید.

GoGwilt می‌گوید: «میان مشکلاتی که کاربران ما هر روز با آن‌ها مواجه می‌شوند و مشکلاتی که مهندسان نرم‌افزار با آن‌ها مواجه هستند، مانند تلاش برای همکاری، اطمینان از وجود یک سیستم کنترل نسخه متمرکز، تأیید تغییرات، بحث در مورد تغییرات خارج از قرارداد، شباهت‌های زیادی وجود دارد. “تحول قرارداد به همان اندازه مهم است که وضعیت نهایی آن.”

بسیاری از مردم تصور می کنند وکلا تنها افرادی هستند که در نوشتن قراردادها دخیل هستند، اما وکلا متخصص مشکلات و اهداف تجارت نیستند. برای مثال، اگر شرکتی بخواهد با یک اینفلوئنسر آنلاین شریک شود، تیم های بازاریابی و توسعه کسب و کار باید نقش اصلی را در تعیین شرایط قرارداد ایفا کنند. اگر یک شرکت به دنبال این است که کاملاً از راه دور شود یا افراد را به دفتر بازگرداند، مدیریت، منابع انسانی و کارمندان باید هنگام نوشتن قرارداد پشت میز بنشینند.

Ironclad به تسهیل این فرآیندها کمک می کند.

GoGwilt می‌گوید: «جادوی [پلتفرم ما] این است که قرارداد یک فرآیند فوق‌العاده مشارکتی است. “همیشه یک فرآیند فوق العاده همکاری بوده است، اما جایی برای همکاری وجود نداشته است. پایگاه کاربر ما اساساً شامل همه افراد یک شرکت می شود.

محصول شاخص Ironclad، Workflow Designer، ابزاری است که به افراد کمک می‌کند نظرات خود را ارائه دهند و سریع‌تر زبان قرارداد را تغییر دهند.

GoGwilt می گوید: «من به آن به عنوان پلت فرم کدنویسی برای متخصصان قرارداد فکر می کنم. این یک محیط توسعه‌دهنده است، جایی که می‌توانید تماس خود را شروع کنید، تکرار کنید، قرارداد را به کد تبدیل کنید، متغیرها را بیرون بیاورید، فرآیندهای تأیید و امضا را در کنار هم قرار دهید.»

پاسخ به همه گیری

GoGwilt، یکی از بنیانگذاران Ironclad، Jason Boehmig را در یک کنفرانس فناوری حقوقی در اکتبر 2014 ملاقات کرد. Boehmig شغل خود را به عنوان وکالت در همان روزی که GoGwilt شغل خود را به عنوان یک مهندس نرم افزار ترک کرد، ترک کرد. آنها متوجه شدند که مهارت های تکمیلی دارند و Ironclad را در عرض یک ماه پس از ملاقات تاسیس کردند.

همانطور که این زوج ابزار گردش کار شرکت خود را ساختند، Ironclad در بین مشاغلی که تلاش می‌کردند تا با الزامات قرارداد مربوط به تغییرات در محصولات، مشارکت‌ها و فرآیندهای خود مطابقت داشته باشند، مورد توجه قرار گرفت. زمانی که همه گیری شیوع پیدا کرد، هر کسب و کاری شروع به دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات کرد.

GoGwilt می‌گوید: «این قراردادها می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا در رکود بعدی بدون نیاز به متوسل شدن به چیزهایی مانند کاهش کارمندان و افزایش قیمت‌ها انعطاف‌پذیر بمانند.»

در نهایت، GoGwilt معتقد است که Ironclad شکل جدیدی از همکاری را امکان‌پذیر می‌کند که همه را از محصول نهایی راضی‌تر می‌کند.

گوگویلت می‌گوید: «مذاکره اغلب به‌صورتی تصور می‌شود که مردم سرشان را به هم می‌زنند، این ایده مخالف وجود دارد، اما این اشتباه است». در پایان روز، ما در حال تلاش برای رسیدن به یک توافق هستیم، ما در تلاشیم تا آنچه را که با آن موافقیم مدون کنیم، و بنابراین باید برای تحقق آن همکاری کنیم. تنها دلیلی که از آن به عنوان یک فرآیند متضاد در نظر گرفته می شود این است که ابزارهای عالی برای مدیریت آن وجود ندارد و این چیزی است که ما به دنیا آورده ایم.

https://news.mit.edu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *