نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 8:52 ب.ظ

چگونه نظارت از راه دور به تعمیر و نگهداری و خدمات قدرت می‌دهد

25 فوریه 2022

مانیتورینگ از راه دور ممکن است به خودی خود مفهوم جدیدی نباشد، اما فناوری جدید و نوآورانه Monico Monitoring. به این معنی است که ماشین‌های صنعتی اکنون می‌توانند به صورت دیجیتالی برای ذخیره، نظارت و تجزیه و تحلیل داده‌ها متصل شوند.

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، شرکت ها به دنبال راه هایی برای توانمندسازی کارکنان خود برای کار از راه دور هستند. برای انجام کارهای بیشتر با کمتر شرکت‌ها باید ساده‌سازی کنند، بودجه‌ها را سخت‌تر کنند و راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها بیابند، و همچنین قرار گرفتن کارکنان ارزشمند خود را در معرض محیط‌های پرخطر به حداقل برسانند. و البته، فراموش نکنید که راه‌هایی پیدا کنید تا مطمئن شوید ماشین‌ها در اوج عملکرد کار می‌کنند، قابلیت اطمینان بالایی دارند و زمان خاموشی را به حداقل می‌رسانند.

نظارت از راه دور و اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) فناوری های جدیدی نیستند. احتمالاً قبلاً نام آنها را شنیده اید. نظارت از راه دور از Monico Monitoring, Inc. به کاربر این امکان را می‌دهد تا از این فناوری‌ها برای ایجاد راه‌های جدیدی برای انجام تجارت استفاده کند. برای یافتن راه هایی برای کارآمدی بیشتر، اختلالات در کسب و کار را به حداقل برسانید و همه چیز را تا حد امکان روان نگه دارید.

با نوآوری‌های فناوری، این امکان وجود دارد که ماشین‌های صنعتی خود – از جمله موبایل و لوازم اداری – و تجهیزات (یعنی دارایی‌ها) را به اینترنت یا شبکه‌های خصوصی، به سیستم‌ها، برای ذخیره‌سازی، مشاهده، تجزیه و تحلیل داده‌ها و نظارت بر شرایطی که ممکن است وجود داشته باشد، متصل کنید. همان داده‌هایی که می‌توان از این دستگاه‌های متصل به‌دست آورد، می‌تواند برای بررسی و نظارت بر بهره‌وری ماشین‌ها و عملیات، و کمک به یافتن راه‌هایی برای بهبود استفاده، قابلیت اطمینان، نگهداری و خدمات این دارایی‌ها استفاده شود.

نظارت از راه دور می تواند افزایش آگاهی، دسترسی بهتر به اطلاعات، تجسم داده های دارایی، اعلان های قدرتمند و قابلیت تشخیص را فراهم کند. همراه با دانش کارشناسان موضوع (SMEs) و تجزیه و تحلیل، نظارت از راه دور می تواند ابزار قدرتمندی برای استفاده در نظارت بر وضعیت دارایی ها باشد.

مانیتورینگ از راه دور می تواند به نگهداری/خدمات از بسیاری جهات کمک کند، مانند کاهش بازدید از سایت از تجهیزات. کاهش سفر؛ آمادگی بهتر در مواقعی که سفر به محل تجهیزات ضروری است. دید بهبود یافته از نحوه عملکرد دارایی ها؛ کاهش زمان توقف و بهبود بهره وری.

پیاده‌سازی راه‌حل نظارت از راه دور می‌تواند چالش برانگیز باشد و فاکتورهای زیادی وجود دارد که هنگام انجام این کار باید در نظر گرفته شود.

از کجا شروع می شود؟

مونیکو معتقد است یک مکان برای شروع این است که بپرسید به چه داده هایی نیاز دارید و چگونه می توانید آن داده ها را برای شروع کار برای حل چالش های تجاری خود به دست آورید. مونیکو از این به عنوان “اکتساب داده های صنعتی” یاد می کند. با این حال، اکتساب داده‌های صنعتی پیچیده است، عوامل زیادی در جمع‌آوری داده‌ها دخیل هستند، مانند پروتکل‌های صنعتی مانند J1939، CDL، ModBus، شبکه‌های صنعتی مانند CanBus، ترجمه و تبدیل پروتکل، نرخ‌های نمونه‌گیری داده‌ها. ، روش های انتقال داده ها، ذخیره سازی داده ها و موارد دیگر.

هنگامی که راه حلی برای به دست آوردن داده دارید، باید به مجموعه سوالات دیگری نیز رسیدگی شود. قرار است با آن چه کار کنید؟ چگونه می خواهید از آن استفاده کنید، چه کسی از آن استفاده خواهد کرد و کجا از آن استفاده می کند؟ شما باید در نظر بگیرید که چگونه داده ها باید مصرف و تجسم شوند تا ارزش فوری برای کاربران نهایی فراهم کنند. شما می‌خواهید به سؤالاتی پاسخ دهید، مانند: آیا کاربران نهایی داده‌ها را روی صفحه‌نمایش بررسی می‌کنند و داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنند یا نیاز به تجزیه و تحلیل خودکار برای ترکیب دانش SMEها وجود دارد؟

نظارت از راه دور زمانی قدرتمند می‌شود که تجزیه و تحلیل خودکاری را پیاده‌سازی کنید که داده‌ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل می‌کند، زیرا از دارایی‌های متصل وارد می‌شود و هشدارها و ایمیل‌ها یا اعلان‌های متنی را بر اساس شرایط ارائه دارایی‌هایی که ممکن است به توجه و تعامل انسان نیاز داشته باشد، راه‌اندازی می‌کند. این امر کمک می کند تا نیاز شخصی به بازبینی صفحه نمایش داده ها در طول روز را به حداقل برساند، کاری که هیچ کس نمی خواهد انجام دهد.

چگونه Monico Monitoring می تواند کمک کند؟

Monico با مشتریان خود همکاری می کند تا به آنها کمک کند راه حل های خود را برای نظارت از راه دور و نظارت بر وضعیت از راه دور توسعه دهند. مونیکو دوست دارد این دو را به این صورت متمایز کند: نظارت از راه دور داده‌های حاصل از دارایی‌ها را جمع‌آوری و مشاهده می‌کند، در حالی که نظارت بر وضعیت از راه دور از تجزیه و تحلیل‌های بی‌درنگ پیشرفته برای کمک به شناسایی شرایطی که ممکن است منجر به حذف رویدادها یا خرابی‌های فاجعه‌بار دارایی‌ها شود، کمک می‌کند.

یک رویکرد پیشگیرانه برای نگهداری تجهیزات و ماشین آلات ارائه می دهد و می تواند به جلوگیری از خرابی پرهزینه کمک کند. Monico نظارت بر وضعیت از راه دور را ابزاری برای متخصصان تعمیر و نگهداری و خدمات می داند تا از آن در بهبود قابلیت اطمینان و سرویس/نگهداری دارایی ها از طریق تعمیر و نگهداری مبتنی بر شرایط استفاده کنند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *