نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 10:55 ق.ظ

پنج ابزار عالی برای بهبود دانش کسب و کار

نوشته سوزان گیلری

همانطور که همه ما به خوبی می دانیم دانش قدرت است. و با این حال، برای بسیاری از کارآفرینان، هنگامی که در ابتدا متوجه می‌شویم چگونه کسب‌وکار خود را اداره کنیم، زمان و انرژی را برای کسب دانش بیشتر برای ادامه حرکت به جلو سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم.

این مایه شرمساری است زیرا یادگیری مهارت ها و ابزارهای بیشتر چیزی است که ما را در بازاری که هرگز ثابت نمی ماند رقابتی تر می کند. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید دانش خود را افزایش دهید.

1. کنفرانس های آنلاین

خط نقره ای راه اندازی یک تجارت در طول یک بیماری همه گیر این است که به جای کنفرانس ها و رویدادهای حضوری، همه چیز به  شرایط آنلاین منتقل شده است. این بدان معناست که می توانید بدون هزینه بلیط هواپیما و هتل، با رهبران مشهور صنعت در مورد موضوعات تخصصی خود صحبت کنید. و بیشتر جلسات ضبط می‌شوند، بنابراین اگر نمی‌توانید سه روز را به تماشای یکی پس از دیگری در زمان واقعی اختصاص دهید، می‌توانید طبق برنامه خود یاد بگیرید.

یک داستان شخصی: من به نرم افزار دوره نگاه می کردم (که اطلاعات کمی در مورد آن دارم) و متوجه شدم که یکی از شرکت ها یک کنفرانس سه روزه رایگان با جلسات آموزشی زیادی دارد و با حضور در آن نه تنها یاد خواهم گرفت که چگونه فروش دوره را به حداکثر برسانم، بلکه نگاهی به نرم افزار حامی نیز خواهم داشت تا ببینم آیا با نیازهای من مطابقت دارد یا خیر.

2. کتاب

بله، کتاب ها هنوز منابع خوبی برای دانش هستند، به خصوص اگر در صنعتی هستید که یک شبه تکامل می یابد. وقتی به کتاب‌های دیجیتال مارکتینگ که ۱۰ سال پیش نوشتم فکر می‌کنم، می‌خندم – آنها در حال حاضر کاملاً قدیمی شده‌اند. بنابراین حتی اگر پنج سال پیش مثلاً کتابی در مورد برنامه نویسی بخوانید، احتمالاً اکنون چیزهای بیشتری برای یادگیری وجود دارد. (نمی دانید چه کتاب های تجاری را بخوانید؟ چرخ را دوباره اختراع نکنید؛ توصیه های کتاب دیگران را دنبال کنید.)

همچنین می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی واقعاً عالی را به‌صورت رایگان از شرکت‌هایی که شما را در لیست پستی خود می‌خواهند پیدا کنید. اگر آمار و گزارش‌ها مشکل شما هستند، به دنبال شرکت‌هایی بگردید که دنبال می‌کنید تا ببینید آیا مطالب رایگانی دارند که ممکن است آگاهی شما را از آنچه در حال حاضر در صنعت شما اتفاق می‌افتد را افزایش دهد.

3. وبلاگ ها

من روزهایم را صرف تولید محتوا می‌کنم و تحقیقات زیادی در سایت‌ها و وبلاگ‌ها انجام می‌دهم. برخی از آنها وجود دارند که من برای جدیدترین در صنعت خود به شدت به آنها اعتماد دارم. وبلاگ نیل پاتل نمونه خوبی از وبلاگی است که برای درک آخرین روندهای سئو استفاده می کنم. من همچنین بسیاری از فوربس Small Business را برای رهبری فکری پیشرفته خواندم. در نظر بگیرید که متخصصان در زمینه شما چه کسانی هستند و ببینید آیا آنها در حال نوشتن هستند یا خیر. به احتمال زیاد آنها هستند.

این یک منبع پر منفعت است زیرا اگر برای وبلاگ خود محتوا ایجاد می کنید ، می توانید ایده های خوبی از دیگران دریافت کنید. فقط زاویه منحصر به فرد خود را هنگام نوشتن پست های وبلاگ خود پیدا کنید.

4. صفحات منابع شرکت

اگر از نرم‌افزار یا ابزار استفاده می‌کنید و نمی‌خواهید درک بهتری از نحوه استفاده از آنها داشته باشید، ببینید آیا شرکتی که آنها را از آنها خریداری می‌کنید منابعی برای کمک ارائه می‌دهد یا خیر. HubSpot نمونه فوق العاده ای از شرکتی است که منابع رایگان زیادی برای کمک به مشتریان خود دارد، از جمله یک وبلاگ  و دوره ها و گواهینامه های رایگان.  این برد-برد است: شما به عنوان مشتری ترفندها و استراتژی هایی را یاد می گیرید که ممکن است به تنهایی متوجه نشده باشید و شرکت مشتری وفادار پیدا می کند.

همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که از هر پرسنلی که از ابزاری برای استفاده از منابع شرکت، به ویژه وبینارها و آموزش ها استفاده می کند، بخواهید.

5. پلتفرم های یادگیری

اگر پروفایل لینکدین دارید، به پلتفرم یادگیری لینکدین دسترسی دارید که دارای بیش از 16000 دوره رایگان و پولی در موضوعات مختلف از ایجاد یک طرح بازاریابی تا افزایش سرمایه است. عضویت پرداختی 29.99 دلار در ماه است.

یک گزینه رایگان edX است، یک پلتفرم یادگیری رایگان که گستره ای از زبان تا تغذیه را پوشش می دهد. این سایت دارای برخی دوره های تجاری عمیق است، از جمله دوره های مدیریت زنجیره تامین، فین تک و تجزیه و تحلیل بازاریابی. این دوره ها دوره های کالج واقعی هستند که در مدارس معتبری مانند دانشگاه کالیفرنیا برکلی و کلمبیا تدریس می شوند، اما شما به صورت آنلاین و بدون هیچ هزینه ای به آنها دسترسی دارید.

وقت گذاشتن برای یادگیری

شما زمان زیادی برای صرف کارهایی که به نتیجه شما نمی‌افزایند، ندارید. اما اجازه دهید فقط بر این واقعیت تأکید کنم: دانش به نتیجه کار شما می افزاید. اگر مهارت های جدیدی یاد بگیرید، می توانید خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه دهید. اگر ویژگی‌های نرم‌افزاری را که استفاده می‌کنید کشف کنید که بهره‌وری شما را بیشتر می‌کند، در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. این نیاز به اختصاص زمان به یادگیری دارد، بنابراین من پیشنهاد می‌کنم موارد  آموزشی در تقویم خود ثبت کنید، درست مانند یک جلسه مهم. از آن نگذرید؛ ممکن است به نظر برسد که کارهای مهم تری برای انجام دادن وجود دارد، اما یادگیری باید در اولویت باشد.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *