نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:59 ب.ظ

ردیاب تحریم آنلاین برای کمک به کسب و کارهای تولیدی راه اندازی شد

ارسال شده در 18 مارس 2022 توسط The Manufacturer

هر کسب و کاری که در تجارت بین‌المللی دخیل است، اعم از واردات، صادرات یا بخشی از زنجیره تامین، با یک محیط نظارتی به سرعت در حال تغییر مواجه است. به ویژه، تولیدکنندگان، توزیع‌کنندگان و شرکت‌های کوچک و متوسط ​​باید با تحریم‌های در حال تغییر جهانی به دلیل بحران روسیه اوکراین همگام باشند.

Coriolis Technologies و موسسه صادرات و تجارت بین‌الملل (IOE&IT) برای راه‌اندازی یک ردیاب تحریم آنلاین برای کمک به کسب‌وکارها برای عبور از پیچیدگی محدودیت‌های تجاری اعمال شده بر روسیه و بلاروس در چند هفته گذشته، شریک شده‌اند.

این ابزار پویا برای استفاده رایگان است و تحریم‌های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و بریتانیا را علیه شرکت‌ها و افراد، کالاهای با کاربرد دوگانه و کالاهای تحریم شده خاص پوشش می‌دهد.

برخلاف سایر ردیاب‌های ثابت تحریم در بازار، ردیاب تحریم‌های بی‌درنگ داده‌ها را مستقیماً از طیف وسیعی از منابع دولتی جهانی، از جمله فهرست‌های کالاهای با کاربرد دوگانه سازمان ملل، اتحادیه اروپا و بریتانیا، فهرست‌های غربالگری تلفیقی سازمان ملل، ایالات متحده و اتحادیه اروپا و ایالات متحده جمع‌آوری می‌کند. فهرست تحریم ها (OFAC)، از جمله، قبل از ارائه اطلاعات در یک پایگاه داده پویا و قابل جستجومی باشد.

با انتشار تحریم های جدید، منابع جدید و مرتبط اضافه خواهند شد تا اطمینان حاصل شود که به روزترین و در دسترس ترین اطلاعات در ردیاب وجود دارد.کاربران می توانند موارد زیر را جستجو کنند:

    کالاهای با کاربرد دوگانه؛

    افراد تحریم شده آمریکا؛

    شرکت های تحریم شده آمریکا؛

    افراد تحریم شده بریتانیا؛

    شرکت های تحریم شده بریتانیا؛

    افراد تحریم شده اتحادیه اروپا؛

    شرکت های تحریم شده اتحادیه اروپا؛

    تحریم های OFAC – اتباع ویژه تعیین شده؛

    تحریم های OFAC – تلفیقی؛ و

    کالاهای تحریم شده از جمله کالاهای لوکس، نفت و گاز.

ابزار تحریم‌های جهانی بلادرنگ را می‌توانید به صورت آنلاین در آدرس زیر مشاهده کنید: coriolistechnologies.com/coriolis-technologies-real-time-global-sanctions-tracker/

مارکو فورجیونه مدیر کل موسسه صادرات و تجارت بین‌الملل گفت:

«در چنین مواقعی ضروری است که تاجران به اطلاعات، توصیه‌ها و راهنمایی‌های صحیح دسترسی داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که در هر کجای دنیا که هستند از تحریم‌ها تبعیت می‌کنند. فناوری پشت ردیاب تحریم‌ها برای کمک به کسب‌وکارها ایجاد شده است تا اطمینان حاصل کنند که این کار را انجام می‌دهند.

IOE&IT متعهد به حمایت از صادرکنندگان برای تجارت با اطمینان است. امکان دسترسی به اطلاعات بلادرنگ که تحریم ها بر آنها تأثیر می گذارد و به جریان تجارت قانونی کمک می کند.

دکتر ربکا هاردینگ، مدیر اجرایی Coriolis Technologies گفت:

Coriolis Technologies متعهد است از تحقیقات، فناوری و نیروی کار خود برای کمک به SMEها برای دسترسی به تمام جنبه های صنعت استفاده کند. ما معتقدیم که ردیاب تحریم‌های بلادرنگ به آنها امکان می‌دهد تحریم‌هایی را شناسایی کنند که به سرعت بر دنیای آنها تأثیر می‌گذارد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *