نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:02 ب.ظ

پیشنهادی برای IP حافظه کم مصرف در فناوری های پوشیدنی

11 مارس 2022 -نیک فلاهرتی

Zepp Health دارای مجوز حافظه SRAM با ولتاژ فوق العاده پایین از SureCore برای طراحی های مانیتور  وسایل سلامت پوشیدنی است.

Mike Yeung، مدیر ارشد اجرایی Zepp Health می گوید: «حافظه EverOn در صنعت نیمه هادی منحصر به فرد است و قابلیت بی نظیری را برای کار از ولتاژهای نزدیک به آستانه به بالا ارائه می دهد و در نتیجه امکان اتصال مستقیم به منطق ولتاژ پایین روی تراشه را بدون نیاز به تغییر دهنده های سطح فراهم می کند. . “کار کردن در چنین ولتاژهای پایین صرفه جویی زیادی در مصرف برق برای محصولات ما به همراه دارد. هنگامی که به قدرت محاسباتی بالاتری نیاز است، ما فقط ولتاژ را افزایش می‌دهیم تا بتوانیم تجربه کاربر نهایی را که مشتریان ما انتظار دارند، ارائه دهیم.»

SRAM EverOn ما به‌طور ایده‌آل برای نیازهای بازار پوشیدنی‌ها مناسب است. پل ولز، مدیر عامل SureCore گفت: رهبران بازار مانند Zepp Health اکنون بر کاهش مصرف انرژی متمرکز شده اند. «تا همین اواخر، توسعه‌دهندگان چاره‌ای جز تکیه بر IP استاندارد صنعتی نداشتند، که معمولاً برای مصرف انرژی بهینه‌سازی نشده است – راه‌حل‌های حافظه کم مصرف ما برای توسعه‌دهندگان محصول تغییردهنده بازی هستند.»

در پیگیری بی‌وقفه Zepp برای تمام جنبه‌های فناوری‌ها، دستگاه‌ها، برنامه‌ها و خدمات جدید، ما معتقدیم که شریکی مبتکر و قابل اعتماد در sureCore پیدا کرده‌ایم که به ما کمک می‌کند تا به اهداف قدرتمند خود دست پیدا کنیم. یونگ افزود: طراحی و تأیید قدرت کم آنها به همراه پاسخگویی و پشتیبانی همدلانه آنها باعث ایجاد یک رابطه موفق طولانی مدت می شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *