نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 8:27 ب.ظ

به مناسبت سال نو ، دعا برای بهتر زیستن

خدایا

به ما کمک کن راههای بهتر زندگی کردن را پیدا کرده و عمل نماییم .

خدایا

به ما کمک کن که در سازگاری با شرایط برای آرامش خود و دیگران تلاش کنیم .

خدایا

به ما کمک کن که در استفاده از آنچه که در دنیا هست بهتر عمل کنیم و با یکدیگر به جنگ و دشمنی نپردازیم . این زمینی است که هم اکنون به هفت میلیارد انسان زندگی می دهد و در زمانهای قبل که انسانها بسیار کم شمارتر بودند بر سر منابعش با هم جنگیده اند .

خدایا

حالا که با کمک عقل به زندگی فعلی رسیده ایم به ما کمک کن که با تلاش برای آگاهی بر چگونه زندگی کردن ، خود و دیگران را نجات دهیم.

خدایا

مهربانی ، خیر خواهی و همدردی با دیگران صفات جاودانند ، به ما کمک کن تا در تغییر مداوم خویش ، معانی جدیدی از این واژه ها را گسترش دهیم و خود را در بازتاب آن منعکس ببینیم .

خدایا

از هر آنچه که ما را از تعالی مان دور می کند بر حذر دار  و هر آنچه که ما را به انسانی قدردان و شاکر تبدیل می کند نزدیک گردان .

خدایا

بجای غصه خوردن ، شادی را در زمان کمک به محرومان و بیماران و سالخوردگان در جان ما جاری گردان .

خدایا

زیست دوگانه رفتاری  ما را به دانش رفتار یگانه و شفاف با یکدیگر تبدیل کن .

خدایا

اگرچه در مسیر تکامل مان تا اینجا ، هزاران نباید را انجام داده ایم تا آنجا که همنوعان خود را کشتیم و آواره کردیم ، اما همه ی موجودات برای بقای خود به مبارزه با دیگر موجودات روی به تکثیر خود آوردند ، حتی گیاهان . و در حقیقت اپیدمی یک مبارزه برای بقای نوع ویروس است . و ما نیز چنین کردیم . اکنون که به این درک رسیده ایم که باید در این مسیر آگاه باشیم ، به ما کمک کن خود را در مسیر تعالی بهتر بشناسیم .

خدایا

یکی از فیلسوفان گفته است که اگر همه ی نیاز های مادی  انسان ها برآورده شود احساس نیاز پنهانی او را به افسردگی می کشاند و از آن اضطراب  ناشی از بودن شکل می گیرد . این اضطراب را حس کرده ایم . عشق هم با این ترس همراه است . ایمان هم با این ترس همراه است . ما می ترسیم ، نگرانیم و هزاران رفتار ناهنجار و نادرست را انجام می دهیم ، همه با ترس از دست دادن تو ، عشق و ایمانمان . این ترس هیچگاه تمام نمی شود . تو این اضطراب را در ما کمتر کن تا بسوی صفات بهتر برویم .

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *