نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 9:13 ق.ظ

سیاست حفظ حریم خصوصی جدید اپل بالاخره با آیفون SE جدید به 5G می آید

برد برگان -08 مارس 2022 -آیفون SE جدید اپل. اپل / یوتیوب

طبق پخش زنده از کانال یوتیوب شرکت Big Tech، اپل مجموعه ای از دستگاه های جدید را در روز سه شنبه، 8 مارس، از جمله آیفون SE معرفی کرد.مهمتر از همه، آیفون SE جدید با قابلیت 5G عرضه می شود.

به طور طبیعی، انتظار می رفت اپل مجموعه کاملی از دستگاه های جدید را همراه با آیفون SE معرفی کند – از جمله یک مک بوک ایر جدید شامل تراشه جدید M2 و یک ماشین هیبریدی به نام “Mac Studio” –

نکته قابل توجه این است که آیفون SE رونمایی شده در روز سه‌شنبه دومین معرفی اپل از زمان معرفی سیاست‌های حفظ حریم خصوصی جدید در اوایل سال 2021 است. در عمل، این زمانی است که یک برنامه جدید را در آیفون خود باز می کنید و اپل به شما این انتخاب را می دهد که از برنامه بخواهید فعالیت شما را ردیابی نکند. در حالی که آیفون 13 در سپتامبر 2021 با قابلیت 5G عرضه شد، به تدریج در میان اپراتورها گسترش یافته است – به این معنی که آیفون SE جدید می تواند اولین درگاه معنی دار سیاست های حریم خصوصی جدید اپل را در دنیای جدید 5G نشان دهد.

آیفون SE تازه معرفی شده اپل با قیمت 429 دلار به فروش می رسد و پیش فروش آن از روز جمعه آغاز می شود و ارسال آن از 18 مارس آغاز می شود.

آیفون SE جدید اپل با یک دکمه هوم و تراشه A15 Bionic ارائه می‌شود – همان چیپ موجود در آیفون 13. این یک تقویت قابل‌توجه نسبت به مدل‌های قبلی است و نوک پردازش هوشمند را زیر انگشت شست شما قرار می‌دهد. در رویداد زنده، شرکت Big Tech گفت که کاربران بیشتری را نسبت به 5 معرفی قبلی به خط تولید آیفون 13 خود اضافه کرده است و آیفون SE جدید برای ایجاد این رشد ساخته شده است.

iPhone SE دارای یک CPU 6 هسته ای است و پردازنده آن 1.8 برابر سریعتر از iPhone 8 است. این بسیار سریعتر از آنچه فکر می کنید است. با پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای، پردازنده 2.2 برابر سریع‌تر از آیفون 8 است. این گوشی هوشمند کوچک جدید با موتور عصبی 16 هسته‌ای عرضه می‌شود که برای کمک به دستگاه کوچک در انجام وظایف یادگیری ماشینی با سرعت 15.8 تریلیون عملیات در ثانیه طراحی شده است. این مقدار بسیار است و 26 برابر تعداد عملیات هایی است که آیفون 8 می تواند حل کند.

برای بسته بندی، آیفون SE جدید را در رنگ های کلاسیک Product Red، Starlight White و Midnight Blue انتظار داشته باشید. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی است که از محکم ترین شیشه ای که تاکنون در گوشی های هوشمند استفاده شده است (یا همان طور که اپل ادعا می کند) دارد. این همان شیشه ای است که در آیفون 13 و 13 پرو استفاده شده است.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *