نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 9:24 ق.ظ

رقیب خودروهای الکتریکی تسلا قرار است وارد خیابان های چین شود

4 مارس 2022: -ایولین چنگ -یک فروشگاه در هانگژو، استان ژجیانگ، -گتی ایماژ

بر اساس اعلامیه ای در رسانه های اجتماعی، اولین خودروی الکتریکی با سیستم عامل هارمونی او اس هوآوی قرار است در شانگهای تحویل داده شود.

در ماه دسامبر، ریچارد یو، مدیرعامل گروه تجاری مصرف کننده هوآوی، یک ساعت را در یک رویداد معرفی محصول زمستانی برای تبلیغ خودرو، Aito M5 صرف کرد. اما شرکت مخابرات چینی تاکید کرده است که به تنهایی خودرو تولید نخواهد کرد، بلکه با خودروسازان در زمینه رانندگی خودران و سایر فناوری‌ها همکاری خواهد کرد.

Seres خودروساز پشت Aito M5 است. طبق اظهار وب سایت شرکت مادر، این شرکت با نام SF Motors نیز شناخته می شود و یک شرکت تابعه خودروساز Sokon در سیلیکون ولی است که در چونگ کینگ، چین مستقر است.

به گفته وب سایت Aito، این شاسی بلند سایز متوسط ​​پس از پرداخت یارانه، 249800 یوان (39651 دلار) قیمت دارد. در ماه دسامبر، تسلا قیمت مدل Y خود را پس از یارانه در چین 21088 یوان افزایش داد و به 301840 یوان رساند.

Aito M5 شبیه Li One استارت‌آپ چینی Li Auto است که این خودرو با یک مخزن سوخت برای افزایش برد رانندگی در زمانی که شارژ باتری تمام می‌شود، ارائه می‌شود.

Li Auto گفت که در ماه فوریه 8414 خودرو تحویل داده است. این بیش از 6225 تحویل Xpeng در ماه و Nio 6131 است.

هر سه شرکت در ایالات متحده فهرست شده اند و شروع به عرضه سهام در هنگ کنگ نیز کرده اند. Nio قرار است به دو همتای خود در هنگ کنگ بپیوندد و فهرستی را منتشر کند.

استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری به سرعت در حال رشد بازار خودروهای الکتریکی چین هجوم آورده‌اند. اما تسلا و خودروساز چینی BYD تا حد زیادی بر فروش غالب هستند.

در سال 2021، سهم چین از کل درآمد تسلا از 12 درصد در سال 2019 به 26 درصد افزایش یافت. https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *