نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 11:28 ق.ظ

آزمایش DNA سرانجام نشان داد که “حیوان اسرارآمیز” پس از نجات ماه گذشته چیست؟

دن هچینگ -17 فوریه 2022

یک مرکز توانبخشی حیوانات در غرب پنسیلوانیا یافته های آزمایش DNA را برای موجودی نجات یافته منتشر کرده است که ماه گذشته به این مرکز آورده شد.این آژانس در صفحه فیس بوک خود نوشت. “نمونه DNA حیوان مرموز 100% کایوت است .

سازمان مستقر در یانگ‌وود درمان این موجود ناشناس را در 17 ژانویه آغاز کرد، پس از آن که زنی در شهر فیرفیلد در بیرون خانه‌اش آثار پنجه‌ای را پیدا کرد که او را به سمت حیوانی لاغر و یخ زده هدایت کرد.

در ابتدا، زن حیوان را در زیرزمین خود نگه داشت تا زمانی که TJ’s Rescue Hideaway، یک نجات محلی مبتنی بر پرورش، بتواند آن را به Wildlife Works منتقل کند.

هیچ کس در Wildlife Works، یک مرکز بازپروری حیات وحش، به دلیل سلامت و ظاهر فیزیکی ضعیف موجود، نمی تواند گونه های حیوانی را با قطعیت شناسایی کند.سپس کارکنان نمونه‌هایی را از حیوان برای آزمایش DNA گرفتند تا مشخص شود چه گونه‌ای تحت مراقبت آنها است که نتایج این هفته فاش شد.

Wildlife Works با عکسی از این حیوان در ماه ژانویه در فیس بوک نوشت. “این توله دیشب نزد ما بستری شد. مشکوک به جرب است و ما مطابق با آن درمان خواهیم کرد. همچنین آزمایشاتی را انجام خواهیم داد تا تایید کنیم که چیست!

مورگان بارون از Wildlife Works در آن زمان به WPXI گفت که این حیوان “بسیار ترسو و تهاجمی نبود” و این رفتار او را به این باور رساند که این موجود یک سگ است.

“راستش نمی توانم به طور قطعی بگویم که چیست، اما باید احتیاط کرد، زیرا آنها می توانند ناقل هاری باشند و از آنجایی که ممکن است کایوت باشد… [ما] آزمایش ژنتیکی را انجام خواهیم داد و از آنجا خواهیم رفت.” https://www.yahoo.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *