نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 2:42 ب.ظ

برون سپاری بخش منابع انسانی در تولید و صنعت

نوشته لری آلتون

مفهوم برون سپاری منابع انسانی

شرکت‌های تولیدی با چالش‌های منحصربه‌فردی در کسب‌وکار مواجه هستند، بنابراین آخرین چیزی که به آن نیاز دارند این است که درگیر نیازهای پرهزینه و وقت‌گیر منابع انسانی نشوند. تولیدکنندگان می توانند این بار را با در نظر گرفتن برون سپاری منابع انسانی را کاهش دهند. اما برون سپاری منابع انسانی دقیقا چگونه کار می کند؟ و سازندگان چگونه می توانند از آن بهره ببرند؟

مبانی برون سپاری منابع انسانی

برون سپاری منابع انسانی برای تولید بسیار شبیه برون سپاری منابع انسانی برای سایر صنایع است. بخش منابع انسانی شما مسئولیت طیف گسترده ای از وظایف مربوط به استخدام و مدیریت کارمندان و همچنین حفظ کسب و کار شما با قانون را بر عهده دارد. برون سپاری منابع انسانی به سادگی استخدام یک سازمان دیگر برای انجام برخی یا همه این مسئولیت ها از جانب شماست.برخی از این فعالیت ها عبارتند از:

حقوق و دستمزد و غرامت

شریک برون سپاری منابع انسانی شما ممکن است به طور کامل حقوق و دستمزد و غرامت را به عهده بگیرد. آنها مسئول جمع آوری جدول زمانی، محاسبه دستمزدها، محاسبه کسر مالیات، اعمال کسر برای برخی مزایا، و حتی صدور چک حقوق برای کارکنان شما خواهند بود.

مدیریت مزایا

اکثر شرکت های برون سپاری منابع انسانی نیز مایل به مدیریت مزایا هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا تصمیم بگیرید چه نوع بسته های مزایا را به کارمندان خود ارائه دهید، در مورد بهترین قیمت ها مذاکره کنید، و حتی به کارکنان خود کمک کنید از این مزایا استفاده کنند.

اداره نیروی کار

ردیابی کارمندان و ثبت تمام مدیریت های داخلی خود می تواند برای یک تولید کننده بزرگ بسیار دشوار باشد. به همین دلیل است که بسیاری از مشاغل تولیدی به شرکت های برون سپاری منابع انسانی روی می آورند.

پاداش و قدردانی کارکنان

کسب‌وکارهای موفق به‌خاطر ارائه مزایا، پاداش‌ها و به رسمیت شناختن کارمندان برای انجام یک کار خوب شناخته شده‌اند. کارمندانی که ابه آنها پاداش داده شده و مورد تایید قرار گرفته اند، بسیار بیشتر احتمال دارد که مولد باشند و احتمال بیشتری وجود دارد که در حد کارایی خود باقی بمانند. شرکت منابع انسانی مناسب می تواند نقاط عطف کارمندان را پیگیری کند و در صورت لزوم پاداش هایی را صادر کند.

حل تعارض

شرکت تامین منابع انسانی همچنین ممکن است بتواند در مدیریت و کاهش تعارضاتی که بین کارکنان شما یا به طور کلی بین کارکنان و سازمان شما ایجاد می شود، نقشی ایفا کند.

مزایای برون سپاری نیازهای منابع انسانی شما

چرا یک کسب و کار تولیدی باید نیازهای منابع انسانی خود را برون سپاری کند؟ چندین مزیت وجود دارد:

انطباق کامل

یک شرکت منابع انسانی باید کاملاً مطابقت شما با قانون را تضمین کند. شما هرگز نباید نگران باشید که آیا تمام نیازهای خود را برآورده می کنید یا خیر.

صرفه جویی در زمان و تمرکز کارکنان

برخی از تولیدکنندگان برون سپاری منابع انسانی را دنبال می کنند تا بتوانند در وقت خود صرفه جویی کنند و کارمندان خود را بر روی کارهای مهم تر متمرکز کنند. رسیدگی به مسئولیت های منابع انسانی کار بزرگی است، به خصوص اگر دانش یا تجربه زیادی در این زمینه ندارید، یا اگر تیم شما کوچک است. یک شرکت خارجی می تواند ساعت های بی شماری از زمان و استرس شما را نجات دهد.

صرفه جویی در هزینه

معمولاً کار با یک شرکت ارزان‌تر از استخدام و مدیریت تیم داخلی متخصصان منابع انسانی است.

پشتیبانی و تخصص مداوم

در هر زمانی، می توانید با شرکای منابع انسانی خود برای تخصص و راهنمایی مشورت کنید – که ضروری است.    البته، این مزایا مشروط به توانایی شما برای یافتن شریک منابع انسانی است که بتواند نیازهای شما را برآورده کند.

بودجه و چشم انداز تعیین کنید

قبل از شروع جستجوی خود، بودجه و چشم اندازی برای ترتیب منابع انسانی که می خواهید تعیین کنید. اگر نیازها و محدودیت های خود را بدانید، انتخاب شما بسیار آسان تر خواهد بود.

محدوده نیازهای خود را مشخص کنید

یک محدوده مشخص از نیازهای خود تهیه کنید. این می تواند به هدایت جستجوی شما کمک کند و هنگامی که پشت میز مذاکره قرار گرفتید به شما کمک می کند.

هزینه ها را مقایسه کنید

بدیهی است که شما باید هزینه‌های آژانس‌های مختلف را که محدوده خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند، مقایسه کنید.

قراردادها را مقایسه کنید

شرکت های منابع انسانی مختلف انواع مختلفی از قراردادها را ارائه می دهند. برخی از آنها قراردادهای بلندمدت هستند، در حالی که برخی دیگر ماه به ماه هستند.

مصاحبه

وقت خود را صرف مصاحبه با شرکت های مختلف منابع انسانی مورد نظر خود کنید. ارتباط با آنها چقدر آسان است؟ آیا آنها به تمام سوالات شما شفاف پاسخ می دهند؟ آیا به نظر می رسد که آنها مایل به کمک به شما در صورت نیاز هستند؟

با برون سپاری منابع انسانی برای کسب و کار تولیدی خود، می توانید زمان، پول و انرژی بیشتری را صرف فعالیت هایی کنید که مسئول تولید سود هستند. علاوه بر این، می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که مسئولیت‌های منابع انسانی شما در دستان خوبی هستند.

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *