نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:10 ق.ظ

ING با انجمن نوآوری اروپایی در انتقال انرژی سرمایه گذاری می کند

1391/01/13

مؤسسه مالی جهانی ING که مقر آن در آمستردام است، به اولین سهامدار مؤسسه مالی EIT InnoEnergy تبدیل شده است، موتور نوآوری برای انرژی پایدار در سراسر اروپا که توسط مؤسسه اروپایی نوآوری و فناوری (EIT)، یکی از اعضای اتحادیه اروپا پشتیبانی می شود.

با انگیزه نه تنها تهدید فوری تغییرات آب و هوایی، بلکه با این اعتقاد که پایداری یک محرک اصلی ارزش است، ING دائماً اهداف جدیدی را برای کمک به انتقال اقتصاد تعیین می کند. سرمایه گذاری در EIT InnoEnergy گواهی بر تعهد ING برای حمایت از انتقال انرژی است. ING به سایر شرکت‌های پیشرو که فعالانه در انتقال انرژی درگیر هستند به عنوان سهامدار EIT InnoEnergy مانند فولکس واگن، توتال انرژی، ناتورجی و EDF می‌پیوندد.

از سال 2010، EIT InnoEnergy  معادل ۵۶۰ میلیون یورو در بیش از 380 شرکت با گردش مالی پیش‌بینی‌شده مجموع بیش از 16 میلیارد یورو تا سال 2026 سرمایه‌گذاری کرده است. سرمایه‌گذاری‌های موفق برجسته در مجموعه EIT InnoEnergy شامل تولیدکننده باتری‌های لیتیوم یون، Northvolt، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی انرژی فوق‌خازن Ske است. فن‌آوری‌ها، راه‌حل‌های تحرک، مبتکر Hardt Hyperloop و کارخانه فولاد سبز فیلد دیجیتال H2 Green Steel. علاوه بر این، بیش از 1400 دانشجو برنامه کارشناسی ارشد EIT InnoEnergy را تکمیل کرده اند و بسیاری از آنها اکنون برای شرکت های بزرگ انرژی کار می کنند.

https://eit.europa.eu

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *