نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:31 ب.ظ

Tencent هفتاد نفر را اخراج کرد و 13 شرکت را در لیست سیاه در کمپین مبارزه با کلاهبرداری قرار داد

25 ژانویه 2022  – آرجون خرپال –  لوگوی Tencent در طول کنفرانس جهانی اینترنت (WIC) در Wuzhen، استان ژجیانگ، چین، 23 نوامبر 2020 مشاهده می شود.

غول اینترنتی چینی تنسنت سال گذشته 70 نفر را اخراج کرد و 13 شرکت را در لیست سیاه قرار داد.تنسنت دیگر با شرکت های در لیست سیاه کار نخواهد کرد و به گفته این شرکت، تعدادی از افرادی که اخراج شده اند به مقامات امنیتی عمومی گزارش شده اند.

این شرکت بازی‌سازی و رسانه‌های اجتماعی گفته است که موارد مربوط به رشوه و اختلاس است.تنسنت از سال 2019 نتایج تحقیقات داخلی خود را گزارش کرده است. اما آخرین گزارش پس از یک سال تشدید مقررات در بخش فناوری چین و در حالی که پکن در حال بررسی عملکرد غول‌های اینترنتی این کشور است، منتشر شده است.طی سال گذشته، پکن قوانین جدیدی را در زمینه‌هایی از حفاظت از داده‌ها تا ضد انحصار وضع کرده است.

شرکت‌های فناوری چین به دنبال اتخاذ رویکردی فعالانه برای جلوگیری از تنظیم‌کننده‌ها و لغو هرگونه شیوه‌ای که ممکن است مقامات دوست نداشته باشند، هستند

.این محتوا مسدود شده است زیرا به کوکی ها اجازه نمی دهید.

برای مشاهده این محتوا، روی Manage Cookie Preferences اینجا یا در پایین صفحه کلیک کنید تا همه کوکی ها مجاز باشند.یک مورد مربوط به کارمندی در بخش موسیقی دیجیتال Tencent بود که از موقعیت خود برای درخواست مزایای از تامین کنندگان استفاده می کرد.

در موردی دیگر، یکی از کارمندان سابق که روی محتوای فیلم و تلویزیون کار می کرد وسایل و لباس هایی را که توسط Tencent برای فیلمبرداری خریداری شده بود، در اختیار گرفت.

سهام تنسنت که در فهرست هنگ کنگ قرار دارند، در بحبوحه رکود گسترده تر در بازارهای آسیایی سقوط کردند.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *