نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:59 ب.ظ

چگونه یک اینفلوئنسر تمام وقت رسانه های اجتماعی شوید

نوشته میتا ونگاپالی

اغلب از من می‌پرسند که چگونه یک تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی شدم، و زیرمتن پشت این سؤال همیشه یکسان است: چگونه شخص دیگری می‌تواند از این طریق امرار معاش کند؟ من قصد ندارم دروغ بگویم – شعبده باز بودن یک تأثیرگذار با بزرگ کردن دو بچه و اداره کردن تجارت خودم آسان نبوده است، اما قطعاً می توانم بگویم که پاداش ها ارزشش را دارد.

درک اینکه چرا یک اینفلوئنسر تمام وقت عالی است، دشوار نیست. شما باید قوانین خود را تعیین کنید. این بدان معناست که شما ساعات کاری خود را انتخاب می کنید، تصمیم می گیرید چه کسی را استخدام کنید (در صورت نیاز به کمک اضافی)، و اهداف درآمدی خود را تعیین کنید. این نه تنها شما را از شر یک شغل سنتی رها می کند، بلکه به شما این شانس را می دهد که با انجام کاری که دوست دارید امرار معاش کنید.

حقیقت این است که راهی برای رها کردن شغل 9-5 و تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تمام وقت در رسانه های اجتماعی وجود دارد، و من قصد دارم مراحل رسیدن شما را به آنجا بیان کنم.

تبدیل شدن به یک تأثیرگذار موفق را تجسم کنید

به راحتی می توان به سایر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی نگاه کرد و تعجب کرد که چگونه شروع کردند و چه سس خاصی به آنها کمک کرد تا به موفقیت برسند. می توانم به شما بگویم که برای من، همه چیز با تجسم شروع شد.

من به قدرت ذهن اعتقاد دارم. وقتی می‌توانیم چیزهایی را آشکار کنیم که دید روشنی از آنچه می‌خواهیم داشته باشیم، و آن احساس شگفت‌انگیزی را که وقتی می‌بینیم خود را موفق می‌بینیم به ما می‌دهد، بپذیریم. بله، مراحل مشخصی وجود دارد که شما نیز باید انجام دهید، اما در ابتدا، همه چیز با یک رویا شروع می شود.

هنگامی که آنچه را که می خواهید به دست آورید محدود کردید، شروع به نگاه کردن به دیگرانی کنید که قبلاً به همان چیزی رسیده اند. بگویید که می خواهید یک وبلاگ نویس آشپزی و تأثیرگذار باشید. تحقیق کنید که برترین وبلاگ نویسان و تأثیرگذاران آشپزی چه کسانی هستند. آنها در مورد چه چیزی پست می کنند؟ آنها چگونه از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند؟ وب سایت آنها چه شکلی است؟

قبل از اینکه به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوم، تحقیقات زیادی در اینستاگرام انجام دادم و متوجه شدم چه کسی آن را درهم شکسته و چه نوع محتوایی تولید می کند. این تحقیق پیشینه به شما کمک می کند تا کارهایی را که برای رقابت با افراد دیگر باید انجام دهید، بسنجید و زمینه را برای پیشبرد اهدافتان فراهم می کند.

بنابراین اکنون چشم انداز خود را دارید، می بینید که دیگران چه می کنند و آماده هستید که شغل خود را رها کنید. یه دقیقه وایستا! ایجاد یک تغییر شدید مانند این می تواند شبیه شیرجه رفتن از یک صخره باشد. به خاطر داشته باشید که احتمالاً حداقل در ابتدا به درآمد حاصل از کار روزانه خود برای تأمین مالی تلاش جدید خود نیاز خواهید داشت.

در عین حال، خود را آموزش دهید: در کلاس‌ها شرکت کنید، در سایت‌های اطلاعاتی تحقیق کنید، و کتاب‌هایی را در مورد موضوعاتی بخوانید که می‌تواند به شما کمک کند در زمینه موضوعی انتخابی خود متخصص شوید و همچنین نویسنده و تولیدکننده محتوا بهتری شوید.

7 گام برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی

1. جایگاه اینفلوئنسر خود را مشخص کنید

این اولین قدم مهم است و تجسم قبلی شما باید به شما راهنمایی می‌کرد که می‌خواهید با چه چیزی شناخته شوید. پیدا کردن جایگاه در یک چیز خاص مهم است. اگر دسته اینفلوئنسرهای شما خیلی گسترده باشد، جذب مخاطب بسیار سخت تر خواهد بود. می توانید بعداً جایگاه خود را گسترش دهید، اما می خواهید در ابتدا بسیار دقیق باشید. نکته کلیدی در اینجا این است که شما می خواهید جایگاهی را انتخاب کنید که پتانسیل سودآوری داشته باشد (مگر اینکه رویای اینفلوئنسر خود را بیشتر به عنوان یک سرگرمی دنبال کنید).

برخی از نمونه‌های سوله محبوب عبارتند از زیبایی، سبک زندگی، مسافرت، سلامت و تناسب اندام، کارآفرینی، مد، فناوری و غیره. کسب و کار من در حوزه سلامت و تناسب اندام قرار می گیرد، اما وضعیت اینفلوئنسر من به زیبایی و مد بستگی دارد. علاوه بر این، نوشته‌های من برای کمک به افراد در زمینه کسب و کار و کارآفرینی است. تنها پس از یافتن موفقیت در یک جایگاه بود که توانستم به دیگرانی که به آنها نیز علاقه داشتم گسترش پیدا کنم.

2. برای چالش ها و کار سخت آماده باشید

اگر بگویم این کار آسان خواهد بود، شما را گمراه خواهم کرد. برخی از بزرگترین دستاوردهای ما در زندگی از رویارویی با موانع و چالش‌ها به دست می‌آیند، و این قطعاً در اینجا صادق است. اگر بدانید که چالش‌هایی به وجود خواهند آمد، شانس بیشتری برای عبور از این موانع دارید. در واقع، در ابتدا ممکن است کاملاً غرق شوید. همه اینها طبیعی و قابل انتظار است. ایجاد شتاب سخت است، اما زمانی که همه چیز را به حرکت درآورید، آسان‌تر می‌شود.

حقیقت این است که اگر فرض کنید اینفلوئنسر شدن کار آسانی است، موفق نخواهید شد. چیزهای جدید زیادی وجود دارد که باید یاد بگیرید، و من می توانم تضمین کنم که از نظر زمان و هزینه گران تر از آن چیزی است که فکر می کنید. برای کارهای مربوط به شرکت در کلاس ها، ساختن یک وب سایت، ایجاد لیست ایمیل و گسترش مجموعه مهارت های خود آماده باشید.

برای رهایی از کاری که اکنون دارید، باید کار کنید. مقدار زیادی گریس آرنج مصرف می کند و باید تعیین کنید که چقدر آن را می خواهید. همه فکر می کنند که من به نوعی یک شبه موفق هستم، اما اینطور نیست. سالها طول کشید تا به یک اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شوم. روزهایی هست که خسته و ناامید خواهید شد. همچنین روزهایی وجود خواهد داشت که می خواهید تسلیم شوید. انجامش نده! چشم انداز خود را برای خود به خاطر بسپارید و اطمینان داشته باشید که آنچه در جهان منتشر کرده اید به شما باز خواهد گشت.

3. طرز فکر «مدیرعامل» را بپذیرید

اگر واقعاً می‌خواهید این کار را انجام دهید، باید بدانید که اکنون صاحب کسب‌وکار هستید. وقتی این را فهمیدم، یک تغییر ذهنیت بزرگ برای من بود. صاحبان مشاغل کاری را که انجام می‌دهند جدی می‌گیرند، و همچنین قلب زیادی برای آن می‌گذارند. در مورد صنعت خود آگاه شوید و هرگز به خودتان شک نکنید. هر مدیر عامل و صاحب کسب و کاری باید همه چیز را از ابتدا یاد می گرفت و شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. روی خودتان سرمایه گذاری کنید و مطمئن شوید که ابزارهای لازم برای موفقیت را دارید.

4. شیرجه بزنید و تازه شروع کنید

هنگامی که تمام ابزارها را در تسمه ابزار خود دارید، وقت آن است که جهش کنید و شروع کنید. وبلاگ خود را راه اندازی کنید، شروع به ارسال پست در صفحه اینستاگرام خود کنید و به آن ادامه دهید. وقتی می گویم به آن ادامه دهید، منظورم این است که به طور جدی به آن ادامه دهید و به طور مداوم محتوای خوب زیادی را منتشر کنید. با دیگران در رسانه های اجتماعی دوست شوید و دنبال کنندگان خود را ایجاد کنید. تنها راه برای اینفلوئنسر شدن این است که شروع به تأثیرگذاری کنید! ممکن است شروع کردن سخت باشد زیرا نگران شکست هستید، اما این ناامنی را پشت سر بگذارید و کم کم هر روز شروع کنید به تحقق رویای خود.

5. یک خبرنامه ایمیل بفرستید تا در ارتباط باشید

بازاریابی ایمیلی بسیار مهم است، و شما باید راهی داشته باشید که فالوورها در خبرنامه ایمیل شما در وب سایت شما ثبت نام کنند. به این ترتیب می توانید مخاطبان خود را درگیر کنید و آنها را در جریان نگه دارید. همچنین با کسانی که شما را دنبال می کنند، حس اعتماد ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که با ارسال یک ایمیل معمولی مردم را آزار نمی دهید – آنها در آن ثبت نام می کنند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنها به کاری که انجام می دهید و آنچه ارائه می دهید علاقه مند هستند.

6. با پست ها، پیوندها و نظرات منظم، شتاب ایجاد کنید

در حالی که ممکن است فقط نوشتن و ارسال پست برای شما آسان باشد، چگونه می توانید دیگران را وادار کنید که شما را دنبال کنند؟ عوامل متعددی وجود دارند که در ایجاد شتاب در مورد حضور وبلاگ یا اینستاگرام شما نقش دارند. برای یک چیز، سازگاری واقعاً کلیدی است. من برنامه‌ای برای پست‌های اینستاگرام خود تنظیم می‌کنم تا مطمئن شوم که یک جریان ثابت از محتوای زنده دارم.

و به یاد داشته باشید، همه چیز به شما مربوط نیست. در مورد سایر پست های وبلاگ نظر دهید، پست های مهمان را برای وب سایت های دیگر بنویسید و ارسال کنید، و به وبلاگ نویسان یا تأثیرگذاران دیگر پیوند دهید تا شبکه ای ایجاد کنید که به نفع شما باشد.

7. شروع به ارتباط با برندها کنید

سوال میلیون دلاری اینجاست: چگونه می توان از این همه امرار معاش کرد؟ اول از همه، هنگام ساختن پروژه اشتیاق خود صبور باشید. این یک شبه اتفاق نمی افتد. قطعا برای من اتفاق نیفتاد رشد حضور آنلاین شما و تبدیل شدن به یک تأثیرگذار تمام وقت در رسانه های اجتماعی به زمان نیاز دارد.

اطلاعات تماس خود را به راحتی پیدا کنید سپس کار با مارک ها را شروع کنید. متاسفم، اما این واقعیت است. برندهای مرتبط با محتوای شما را تگ کنید و متوجه خواهید شد که با گذشت زمان و با افزایش حضور شما، شرکت‌ها شروع به تماس با شما خواهند کرد تا برند خود را اعلام کنند. این چیزی است که نه تنها برای من سرگرم کننده است، بلکه هیجان انگیز است زیرا با بسیاری از برندهای شگفت انگیز کار می کنم. همچنین باید به بازاریابی وابسته نیز توجه کنید.

برای شروع حرفه جدید خود به عنوان یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی آماده اید؟

بله، ممکن است در زمانی احساس کنید که در حال صعود به قله اورست هستید. به من اعتماد کن، می دانم. علیرغم آنچه قبلاً به دست آورده‌ام، برخی روزها هنوز احساس می‌کنم سرم را به دیوار می‌کوبم و سعی می‌کنم ادامه دهم. در این لحظات سعی می‌کنم نفس بکشم و به خودم یادآوری کنم که همه اینها بخشی از فرآیند است. شما واقعاً زمانی می توانید به وحشیانه ترین رویاهای خود دست یابید که آنچه را که می خواهید تصور کنید، مهارت هایی را که برای موفقیت نیاز دارید را بیاموزید و شجاعت داشته باشید که خود را به دنیا معرفی کنید. من به تو ایمان دارم!

https://www.allbusiness.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *