نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 6:20 ق.ظ

مقبره‌های جدید در محل دفن عصر حجر و تابش نور ازپنجره‌های زیبا

شبکه خبر خوب -5 ژانویه 2022

عکس‌های باورنکردنی پرتو غروب خورشید را از طریق یک پنجره شیشه‌ای رنگ‌آمیزی شده نشان می‌دهند که در یک محل تدفین دوران نوسنگی، رنگین کمان مسحورکننده‌ای از نور را ایجاد می‌کند.

اندرو فوسک پیترز، عکاس حیات وحش، 56 ساله، این منظره رنگارنگ را در Soulton Long Barrow در Shropshire در شامگاه 29 دسامبر ثبت کرد.

این محل دفن که اخیراً تکمیل شده است، به گونه ای تراز شده است که خورشید را در انقلاب نیمه زمستان هنگام عبور از یک پنجره شیشه ای رنگی، که اتاق دفن را روشن می کند، به تصویر بکشد.

اندرو در حال پیاده‌روی در تپه‌های شروپشایر بود که فرصتی را برای گرفتن این پدیده جوی دید و “مانند یک دیوانه رانندگی کرد” تا به موقع به آنجا برسد.تصاویر غروب نفس‌گیر او پرتوهایی از نور آبی، بنفش، نارنجی، قرمز و سبز را نشان می‌دهد که اتاق باستانی بازسازی‌شده را با رنگ‌های تماشایی پر می‌کند.

اندرو گفت: «من در مورد این نمایش نور رنگارنگ ناشی از پنجره شنیده بودم، اما واقعاً باید آن را دید تا باور کرد.رنگارنگ یک دست کم گرفتن است، و من فکر نمی‌کنم که عکس‌ها هم درست باشد. از حضور در آنجا برای دیدن آن احساس افتخار کردم.احساس می‌کنم در پایان سال، این تصاویر داستانی از امید را روایت می‌کنند. هنوز زیبایی در جهان وجود دارد.

این بناهای تاریخی حدود 5000 سال پیش ساخته شده اند تا مردم خاکستر عزیزان خود را بگذارند.باروی بلند Soulton Hall امروزی دارای بزرگترین سقف مرکب سنگی در دوران مدرن است که ارتفاع آن بیش از دو اتوبوس دو طبقه است و ظرفیت 80 نفر را دارد.این تنها سومین مورد از نوع خود است که به عنوان بخشی از یک سنت عصر حجر که در سراسر بریتانیا احیا می شود افتتاح می شود.

محفظه اصلی به گونه ای تنظیم شده است که در انقلاب زمستانی و چند هفته پس از آن، خورشید مستقیماً از در شیشه ای رنگی غروب می کند.

یک کشاورز به نام تیم اشتون، پس از بازدید از ده‌ها هنج برای نهایی کردن طرح، سه سال را صرف ساختن بارو کرد.

“این یک مکان بسیار مدرن اما مقدس است و این یک لحظه کاملا معنوی بود که دیدن این همه رنگ در اتاقک ریخته شد.”اندرو به رسانه ها اطمینان داد که هیچ فریب دوربین وجود ندارد – تمام نور طبیعی است.

من به تازگی روی تپه ها راه می رفتم و اولین روز بود که هوا به اندازه کافی خوب بود، بنابراین مانند یک دیوانه رانندگی کردم تا به آنجا برسم.تنها چند روز فرصت برای ثبت این لحظه وجود دارد و حتی کمتر از آن زمانی که هوا بد است، بنابراین من بسیار خوش شانس بودم که شاهد آن بودم.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *