نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 3:06 ب.ظ

آمازون در حال افتتاح یک فروشگاه لباس در دنیای واقعی با تکنولوژی بالا است

20 ژانویه 2022  – آنی پالمر

در این فروشگاه ها پوشاک، کفش و لوازم جانبی زنانه و مردانه از ترکیبی از برندهای معروف و نوظهور با قیمت های مقرون به صرفه عرضه می شود.پس از فروپاشی خرده فروشی ، آمازون در حال افتتاح یک فروشگاه لباس در دنیای فیزیکی است.این شرکت اعلام کرد که اولین فروشگاه آمازون استایل، واقع در حومه لس آنجلس گلندیل، کالیفرنیا، اواخر امسال درهای خود را باز خواهد کرد.

این فروشگاه شامل پوشاک، کفش، و لوازم جانبی زنانه و مردانه از ترکیبی از برندهای معروف و نوظهور می‌شود و قیمت‌هایی برای طیف وسیعی از خریداران ارائه می‌شود.

Simoina Vasen، مدیر عامل آمازون استایل، به CNBC گفت: “شما همه چیز را خواهید یافت، از شلوار جین 10 دلاری تا شلوار جین طراحی شده تا 400 دلاری. ما می‌خواهیم هر بودجه و قیمتی را برآورده کنیم.»

با حدود 30000 فوت مربع، فضای خرده فروشی تقریباً به اندازه یک T.J معمولی است. موقعیت مکانی Maxx، اما کوچکتر از میانگین فروشگاه بزرگ.

مشتریان هنگام خرید از فروشگاه، به شدت به گوشی هوشمند خود متکی خواهند بود و از آن برای مشاهده رنگ‌ها و اندازه‌های اضافی استفاده می‌کنند و همچنین به کارکنان فروشگاه اطلاع می‌دهند که یک کالا را در اتاق پرو خود قرار دهند.

مفهوم فروشگاه جدید نشان دهنده آخرین آزمایش آمازون در خرده فروشی فیزیکی است. این شرکت با افتتاح یک کتابفروشی در سال 2015 شروع به خرده فروشی فیزیکی کرد و سپس با خرید خواربار فروشی مجلل Whole Foods به قیمت 13.7 میلیارد دلار در سال 2017 وارد فضا شد. فروشگاه های رفاهی، فروشگاه هایی که دارای اقلام پرفروش آنلاین هستند و حتی سوپرمارکت های زنجیره ای خود.

آمازون سال ها را صرف افزایش سهم خود از فروش پوشاک کرده است. در ماه مارس گذشته، ولز فارگو گفت آمازون از والمارت به عنوان خرده‌فروش پوشاک شماره 1 در ایالات متحده پیشی گرفت و تخمین زد که فروش پوشاک و کفش آمازون در ایالات متحده تقریباً 15 درصد در سال 2020 رشد کرد و به بیش از 41 میلیارد دلار رسید.

آمازون با فروش طیف وسیعی از برندهای معروف و برچسب‌های خصوصی خود، با پوشاک آنلاین به موفقیت اولیه دست یافت. در سال‌های اخیر، با افتتاح فروشگاه‌های آنلاین مد لوکس، به سطح بالایی رسیده است.

آمازون با راه اندازی اولین فروشگاه Style خود می تواند خریدارانی را جذب کند که در غیر این صورت ممکن است آن را به عنوان یک مقصد پوشاک در نظر نگیرند.

آمازون می‌گوید امیدوار است برخی از مشکلات موجود در فروشگاه‌های خرده‌فروشی سنتی، مانند اتاق پرو را برطرف کند، و در عین حال برخی از به هم ریختگی‌هایی را که می‌تواند طبقه‌های فروش را دلهره‌آور و بی‌نظم جلوه دهد، کاهش دهد.

هنگامی که خریداران وارد فروشگاه می شوند، “اقلام نمایش داده شده” را می بینند که فقط یک اندازه و رنگ از یک محصول خاص را نشان می دهد. موجودی باقیمانده برای هر محصول در پشت فروشگاه نگهداری می شود. پس از ورود به برنامه آمازون در تلفن هوشمند، آنها یک کد QR روی مورد را اسکن می کنند تا اندازه ها، رنگ ها، رتبه بندی محصول و سایر اطلاعات مانند توصیه های شخصی برای موارد مشابه را مشاهده کنند.

Vasen گفت: “این به ما امکان می دهد بدون نیاز به مشتریان برای یافتن رنگ، اندازه و تناسب مناسب، انتخاب بیشتری ارائه دهیم.”

پس از اسکن کد QR روی یک کالا، خریداران می‌توانند روی دکمه‌ای در اپلیکیشن آمازون کلیک کنند تا کالا را به اتاق مناسب اضافه کنند یا آن را به پیشخوان ارسال کنند.

در اتاق‌های پرو، آمازون نمایشگرهایی با صفحه نمایش لمسی اضافه کرده است که خریداران می‌توانند از آن‌ها برای رتبه‌بندی اقلام یا درخواست سبک‌ها یا اندازه‌های مختلف برای تحویل به اتاق تناسب‌شان استفاده کنند.

سپس هر اقلام در یک “کمد امن” در اتاق یراق آلات رها می شود، که پس از تحویل لباس توسط یکی از همکاران فروشگاه باز می شود. این شرکت گفت که این به مشتریان امکان می دهد بدون نیاز به ترک اتاق و یافتن کارمند به خرید ادامه دهند.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *