نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:37 ق.ظ

چهار شرکت فناوری پاک در سال 2022 و همکاری هند و بریتانیا

12 ژانویه 2022 توسط The Manufacturer

Digital Catapult چهار استارت‌آپ را برای همکاری در کنار غول‌های صنعت هند انتخاب کرده است تا ، به‌عنوان بخشی از گروه Industrial Net Zero برای FutureScope، خانه جدید استارت‌آپ‌ها و شتاب‌دهی مقیاس‌ ،آینده زنجیره‌های تولید و عرضه خالص صفر را متحول کنند.

در اولین نمونه از نوع خود از Digital Catapult، برنامه Build UK – India برای مشارکت استارت آپ های فناوری پاک بریتانیا که در حال توسعه راه حل های خالص صفر برای صنعت هستند، با شرکت های هندی از جمله Tata Steel، Johnson Matthey و Godrej Aerospace طراحی شده است.

این استارت‌آپ‌ها قبل از دریافت کمک مالی تا سقف 45000 پوند در پاسخ به چالش‌های شرکای صنعتی، از نزدیک با کارشناسان فناوری و تجارت از Digital Catapult همکاری خواهند کرد.

دیوید پیو، رئیس بخش پایداری در Digital Catapult اظهار داشت: «بدون روحیه کارآفرینی که در کسب و کارهای کوچک نوآور وجود دارد، اهداف جهانی تعیین شده در COP26 برآورده نمی‌شوند. این چهار شرکت نشان‌دهنده پیشروی استارت‌آپ‌های فناوری پاک بریتانیا هستند که با بهره‌گیری از قدرت فناوری‌های دیجیتال پیشرفته برای کمک به کسب‌وکارهای بزرگ در کاهش ضایعات، کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کاهش آسیب به محیط زیست، آینده صنعت را تغییر می‌دهند.

این یک اعتبار برای شرکای صنعتی است که ما با آنها کار می کنیم که مایلند بر موانع پذیرش غلبه کنند و با استارتاپ ها همکاری کنند تا به طور مثبت به تلاش جهانی کمک کنند. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا نتیجه نهایی این برنامه همکاری بین المللی منحصر به فرد را ببینیم.

با تعهد مجدد هند به دستیابی به اهداف خالص صفر جهانی، و بر اساس استراتژی خالص صفر دولت بریتانیا که بر انرژی پاک برای آینده ای سبز و پایدار متمرکز است، این چهار استارت آپ نوآوری مورد نیاز برای گام برداشتن در جهت دستیابی به این اهداف را نشان می دهند. آنها نمونه های اصلی استارتاپ های فناوری پاک برای تماشا در سال 2022 هستند.

استارت آپ های انتخاب شده عبارتند از:

جریان افزودنی و تحول بخش تولید پیشرفته، جریان افزودنی بر بهینه سازی فرآیند تولید افزودنی تمرکز می کند تا به شرکت ها کمک کند تا از طریق جریان های کاری تکرارپذیر ما به اهداف پایداری خود دست یابند. کار قبلی شاهد 50 درصد هزینه ارزان‌تر در قطعات هوافضا، 35 درصد افزایش در کارایی محصول و افزایش سرعت تولید تا 50 درصد بوده است. قبلاً بخشی از برنامه گاراژ هوشمند ماشین دیجیتال بود.

Ascalia که به شرکت‌های تولیدی کمک می‌کند، یک سیستم یکپارچه End-to-End Industry 4.0 برای کارخانه‌ها است که به آنها قابلیت ردیابی و بهینه‌سازی فرآیند، نگهداری پیش‌بینی‌کننده و کنترل کیفیت مبتنی بر هوش مصنوعی را می‌دهد. Ascalia با موفقیت بیش از 1 میلیون پوند بودجه جمع آوری کرده است و در حال حاضر 800000 پوند دیگر را برای حمایت از رشد شرکت جمع آوری کرده است که مشتری اصلی Sainsbury است. قبلا بخشی از برنامه شتاب دهنده فناوری هوشمند ساخت دیجیتال بود.

گروه Remade – از طریق یک پلت فرم معاملاتی نوآورانه، اولین بازار آنلاین اروپا برای کالاهای بازسازی شده خواهد بود که محصولات اخلاقی و سازگار با محیط زیست را به مشتریان ارائه می دهد که دارای سطوح کیفیت و ضمانت مطابق با محصولات جدید هستند. با استفاده از فناوری بلاک چین برای تأیید تاریخچه محصولات، محصولات با 40 درصد کمتر از ارزش جدید با 80 درصد صرفه جویی در هزینه های انرژی خرده فروشی می شوند.

Intellegens با وجود مشتریان ناسا، GKN Aerospace و Rolls-Royce، مجموعه ابزار هوش مصنوعی Intellegens، Alchemite، به دانشمندان و مهندسان کمک می کند تا محصولات و فرآیندها را بهینه کنند و در عین حال زمان آزمایش را تا 90% کاهش دهند و محصولات را سریعتر به بازار عرضه کنند. با هزینه کمتر Intellegens با طراحی یک آلیاژ جدید برای موتورها شروع به کشف دارو، باتری ها و بهینه سازی فرآیندهای تولید کرده است.

این برنامه با نمایش نهایی در مارس 2022 به پایان می رسد، جایی که استارتاپ ها می توانند پیشرفت خود را قبل از شروع سفر خود برای ورود به بازار هند با مخاطبان سرمایه گذار، مشاغل بزرگ و مطبوعات به اشتراک بگذارند.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *