نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:48 ق.ظ

شراکت در موفقیت در پایداری برای ارائه دهندگان و تولیدکنندگان فناوری

ارسال شده در 20 ژانویه 2022 توسط The Manufacturer

اجلاس تغییرات آب و هوایی COP26 یک رویداد حیاتی برای اقدامات آب و هوایی، نه فقط برای دولت‌ها و دولت‌ها، بلکه برای تجارت و صنعت بوده است.

برای تولیدکنندگان، پایداری نیز به طور فزاینده ای با سودآوری مرتبط است و سرمایه گذاران اکنون بر سرمایه گذاری در سازمان هایی با اعتبار سبز متمرکز شده اند. نیاز به تغییر رویه‌های پایدارتر برای همه تولیدکنندگان واضح است و فوریت پشت آن به خوبی درک شده است.

در طول سال‌ها، صنعت و تولید با اطمینان از پایداری ساختمان‌ها، ایجاد محصولات پایدارتر و استفاده مجدد از مواد خام، بر کمک به ایجاد یک اقتصاد دایره‌ای تمرکز کرده است.

 در انگلیس بخش تولید در حال پیشرفت واقعی است. با این حال، برای اینکه رقابتی، سازگار و موفق باقی بماند، باید بیشتر سازگار شود.

برای بسیاری از تولیدکنندگان، سوال اساسی این است: آیا آنها همه ابزارهای مناسب برای دستیابی به اهداف پایداری خود را در اختیار دارند؟ این بخش مهمی از سفر است. تولیدکنندگان ممکن است بخواهند پایدارتر شوند، اما همچنین باید برای انجام این کار مجهز شوند، نه فقط از نقطه نظر نرم‌افزار، بلکه از نظر رویکرد فناوری، فرآیندها و گردش کار گسترده‌تر.

فناوری برای تولید پایدار امری حیاتی است. راه حل های دیجیتال به پشتیبانی از فرآیندهای تولید ناب کمک می کنند که از نظر زیست محیطی کارآمدتر هستند و زباله کمتری تولید می کنند. فن‌آوری دیجیتال همچنین می‌تواند به تولیدکنندگان دید بیشتری نسبت به جریان کار عملیاتی خود بدهد و آنها را قادر می‌سازد تا مصرف آب یا مواد اضافی را شناسایی و حذف کنند و انتشار کربن را کاهش دهند و همچنین فرآیندهای تولید را ساده و بهینه کنند.

اولین قدم مهمی که تولیدکنندگان باید هنگام انتخاب فروشندگان فناوری، یا بررسی فروشندگان و شرکای موجود بردارند، این است که اطمینان حاصل کنند که آن کسب و کارها در همان سفر پایداری هستند یا همان طرز فکر «اول سبز» را دارند.

به طور فزاینده ای، ما شاهد تمرکز تولیدکنندگان بر بلوغ محیطی نامزدهای احتمالی هستیم. زیرا آنها ارزش یک رویکرد سبزتر و پایدارتر را درک می کنند. این نشان می‌دهد که چرا ارائه‌دهندگان فناوری از همان ابتدا با تولیدکنندگان تعامل نزدیک دارند تا ارزش پایداری مورد نظرشان را شناسایی و کمی کنند.

در اینجا، مسئولیت کلی باید بر عهده سازنده باشد تا استراتژی خود را متبلور کند و آنچه را که در نهایت تلاش می کند به دست آورد، بیان کند. توضیح ایده های آنها و بررسی اینکه چگونه ارائه دهندگان می توانند به طور بالقوه از آنها حمایت کنند، منجر به گفتگوی مشارکتی پیرامون اهداف آنها و توانایی فروشنده برای کمک به دستیابی به آنها می شود.

ارائه دهندگان فناوری، به نوبه خود، باید فوریت حرکتی را که تولیدکنندگان برای دستیابی به عملیات پایدارتر انجام می دهند و ارزش خاصی که پایداری می تواند ارائه دهد، تشخیص دهند. نشان دادن ارزش بالقوه راه حل های فناوری و اینکه چگونه فروشندگان می توانند اهداف پایداری تولید کنندگان را پیش ببرند، در مرحله بعدی قرار می گیرد. اغلب، این کار برای شروع کوچک با یک هدف کاملاً مشخص و ایجاد آن در طول زمان کار می کند. کلید این است که آن سفر پایداری در راه باشد.

ما نمونه‌های متعددی را دیده‌ایم که چگونه راه‌حل‌های فناوری ارائه‌شده توسط ارائه‌دهندگانی که دیدگاه مشتریان خود را از پایداری به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند ارزش قانع‌کننده‌ای در این زمینه به همراه داشته باشد. برای مثال، IFS نقشی حیاتی در تحقق چشم‌انداز «موتور هوشمند» رولزرویس ایفا کرده است. Blue Data Thread که با مشارکت رولز رویس و IFS فعال شده است، اتصال داده بین خطوط هوایی و رولزرویس را فراهم می کند که به کسب و کارها اجازه می دهد زمان بین تعمیرات اساسی موتور را به میزان قابل توجهی افزایش دهند و در نتیجه آلایندگی را کاهش دهند.

گروه Silvermill نیز با تعامل با ارائه‌دهنده‌ای که در قلب خود پایداری دارد، ارزش زیادی یافته است. مزایای به‌دست‌آمده شامل توانایی کنترل عواملی مانند برق و آب، کاهش هدر رفت و کارآمدی بیشتر از نظر زیست‌محیطی بود.

ارائه پایداری نیز نمی تواند فقط یک «کار یکبار انجام شده» باشد. تولیدکنندگان باید به طور مداوم بر تلاش‌های پایداری در کل کسب و کار خود تمرکز کنند تا تأثیری معنادار داشته باشند.

طبیعتاً، شرکای فناوری که آنها انتخاب می‌کنند باید با آن سفر همراه باشند تا تغییرات فناوری مورد نیاز را تسهیل کنند. باید بحث دو طرفه و تعامل باز، شفاف و مستمر وجود داشته باشد تا به نوبه خود، ارائه دهندگان بتوانند به ارائه ارزش پایداری ادامه دهند.

این ارزش در طول زمان تغییر می‌کند، به‌ویژه زمانی که مصرف‌کنندگان و مشتریان خواستارتر می‌شوند، و بنابراین باید ردیابی و اندازه‌گیری شود. ارائه دهندگان باید این کار را به صورت مستمر انجام دهند و صرفاً به آن پرداخت نکنند. این شفافیت، همراه با یک ذهنیت مشترک و یک دیدگاه مشترک و مثبت، منجر به ایجاد ارزش واقعی مشترک خواهد شد.

با نگاه به آینده

همچنین مهم است که ارائه دهندگان فناوری و تولیدکنندگان به طور یکسان متوجه شوند که زمان اقدام برای پایداری فرا رسیده است.

https://www.themanufacturer.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *