نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 3:33 ق.ظ

Walmart و FedEx برای هزاران ون برقی جدید با GM قرارداد امضا می کنند

5 ژانویه 2022 – مایکل ویلند -فرانک هالند 

 Walmart و FedEx قصد دارند هزاران ون تحویل الکتریکی تولید شده توسط جنرال موتورز را به ناوگان خودروهای عظیم خود در سال های آینده اضافه کنند.

 والمارت قرارداد جدیدی با خودروساز دیترویت برای رزرو 5000 ون BrightDrop امضا کرده است، در حالی که FedEx در حال ساخت سفارش اولیه 500 خودرو است.

 افزایش رزروها در حالی اتفاق می‌افتد که جنرال موتورز و سایرین عجله دارند تا خودروهای الکتریکی جدیدی را برای مشتریان ناوگانی که تحویل آخرین مایل را ارائه می‌دهند، راه‌اندازی کنند.

والمارت قراردادی را برای رزرو 5000 ون EV600 و کوچکتر EV410 برقی BrightDrop امضا کرد تا از شبکه تحویل آخرین مایل غول خرده‌فروشی و هدف بهره‌برداری از ناوگان لجستیکی با آلایندگی صفر تا سال 2040 پشتیبانی کند.

جنرال موتورزاعلام کرد والمارت و فدرال اکسپرس قصد دارند هزاران ون تحویل الکتریکی تولید شده توسط جنرال موتورز را در سال های آینده به ناوگان خودروهای عظیم خود اضافه کنند.

فدرال اکسپرس روز چهارشنبه اعلام کرد که با قراردادی برای 2000 خودروی دیگر طی چند سال آینده موافقت کرده است. به گفته ریچارد اسمیت، رئیس منطقه ای FedEx در قاره آمریکا، این سفارش به طور بالقوه می تواند به 20000 ون برقی افزایش یابد.

تراویس کاتز، مدیرعامل BrightDrop، یکی از شرکت‌های تابعه جنرال موتورز، اکنون 25000 رزرو تایید شده برای وانت‌های خود دارد. او گفت که جنرال موتورز انتظار دارد سفارش اولیه 500 ون فدکس را در سال جاری تکمیل کند و به دنبال آن تحویل والمارت از سال 2023 آغاز شود.

کاتز به CNBC گفت:

“بنابراین بخشی از آنچه در مورد گفتگوهایی که با آنها داریم هیجان انگیز است این است که هر دو واقعاً از دریچه فناوری به این بازار نگاه می کنیم. چگونه از فناوری برای بازنگری در عملیات و افزایش کارایی استفاده می‌کنید؟»

آمازون با استارت‌آپ خودروهای برقی Rivian Automotive قراردادی برای تولید 100000 وسیله نقلیه الکتریکی تا سال 2030 بسته است که 10000 دستگاه از آنها تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد. این غول خرده فروشی 20 درصد از سهام Rivian را در اختیار دارد.

استارت آپ Arrival مستقر در بریتانیا قراردادی را برای تحویل 10000 خودروی الکتریکی به UPS تا سال 2024 بسته است. Oshkosh در دهه آینده 165000 خودروی برقی را برای خدمات پستی ایالات متحده خواهد ساخت.

تصویری از BrightDrop EV410 جنرال موتورز، یک ون تجاری متوسط ​​برقی که برای سال 2023 برنامه ریزی شده است.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *