نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:01 ق.ظ

موزه علوم آمریکا به دلیل غیر فراگیر بودن مهاجرت اولیه انسان، نمایشگاه می گذارد

کریگ سیمپسون – 8 ژانویه 2022

موزه علوم به عنوان بخشی از کار برای پرداختن به “روایت غیر فراگیر”، نمایشی را در مورد DNA و مهاجرت اولیه انسان برپا کرده است.

اسناد داخلی نشان می‌دهند که نمایشگری که مهاجرت بشر از آفریقا را توضیح می‌دهد، برای تغییر در نظر گرفته شده است تا «روایت به‌روزرسانی شود»، و در نمایشگاه ارایه شده است.

ارایه ای که با عنوان “چگونه به اینجا رسیدی؟” بر نسب مشترک بشریت تاکید کرد، با یک پانل بیان کرد که “سفر انسان از آفریقا آغاز شد” و “همه انسان های زنده امروزی از اجداد آفریقایی هستند”.

نقشه‌های موجود همچنین نشان می‌دهد که چگونه بشر در نهایت به قاره آمریکا و پلی‌نزی گسترش یافت . و در نمایشگاه مجسمه‌ها، قایق‌های مدل، کمان و طبل را برای نشان دادن مناطق دوردست اسکان هومو ساپینس به نمایش گذاشتند.

هیات مربوط به «پیشگامان ماقبل تاریخ که جهان‌های جدیدی را می‌گشایند» موضوعات سفید پوشیده شده است که کارکنان دولت «محتوای این پرونده را به‌روزرسانی می‌کنند» و از بازدیدکنندگان می‌خواهند ما را تحمل کنند و از بقیه گالری لذت ببرند.

یک بخش با عنوان “خارج از آفریقا” – نام تئوری مهاجرت انسان از این قاره – اکنون خالی است، اما نمایش “اولین اروپایی” در جای خود باقی مانده است.

موزه علوم برنامه‌ای برای تغییرات نمایشگر ارائه نکرده است و مشخص نکرده است که کدام اشیاء خاص در کابینت باعث شده است که نمایش به عنوان «غیر فراگیر» ارزیابی شود.

سخنگوی موزه گفت: «چطور به اینجا رسیدم؟ نمایش من کی هستم؟ گالری در حال حاضر پوشش داده شده است در حالی که متصدیان محتوایی را بررسی می کنند که بیش از یک دهه قدمت دارد و مربوط به مهاجرت، نژاد و ژنتیک است که دیگر تفکر علمی فعلی را منعکس نمی کند.

ما در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی Who Am I هستیم؟ گالری به صورت چرخشی، جایی که منابع اجازه می‌دهد، مناطقی را که در آن تحقیقات تازه یا تغییری در درک علمی صورت گرفته است، منعکس کند.

https://news.yahoo.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *