نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 1:31 ق.ظ

یک بنیاد خیریه آمریکایی با بستن میلیون ها چاه نفت متروکه به سیاره کمک می کند

اندی کوربلی -31 دسامبر 2021

در سراسر ایالات متحده، ممکن است در واقع میلیون ها چاه نفت قدیمی وجود داشته باشد که متان را به جو منتشر می کند و اکوسیستم های محلی را آلوده می کند. مشکلی واقعا سرسام آور که کمتر کسی از وجود آن اطلاع داشت.

با این حال، یک به یک چاه ها توسط هیچ کس دیگری مهر و موم نمی شوند مگر یک سازمان غیرانتفاعی که توسط یک مدیر حرفه ای نفت ایجاد شده و نگران آشفتگی هایی است که فعالیت های حفاری پشت سر گذاشته است.

کورتیس شاک جونیور، بنیانگذار بنیاد ، به بی بی سی گفت: «وقتی شرایطی را دیدم که این صنعت پشت سر گذاشته بود، کاملاً وحشت زده شدم. “من به عنوان یک حرفه ای در صنعت خجالت می کشیدم که در هر جهانی که می توانستیم از چنین چیزی دور شویم اشکالی ندارد.”

بر اساس گزارش EPA، 2،150،000 چاه نفت ناامن، برخی از آنها در فاصله چند متری از خانه‌های مردم، در سراسر آمریکا وجود دارد. آنها به طور منظم بیش از 7 میلیون تن در سال متان منتشر می کنند، گاز طبیعی که تنها برای چند سال در جو باقی می ماند، اما با این وجود به دلیل تأثیرات آن بر گرمایش موضعی، تأثیر قابل توجهی در تغییر آب و هوا دارد.

روش های کار خوب انجام شده وکامل هستند. ابتدا با تکیه بر پول اهدا شده برای تامین مالی پروژه، سپس با دولت محلی و سازمان حفاظت محیط زیست همکاری می کند تا روش های مناسب پوشش مناسب را ارزیابی و توسعه دهد، که آنها را به جوامع محلی برون سپاری می کنند، اغلب به کسانی که موقعیت های کارگری خود را در صنعت نفت از دست داده اند. سپس آنها یک پروژه نظارت بلندمدت سایت را شکل می دهند تا اطمینان حاصل شود که هر گونه اثر ماندگار بر روی اکوسیستم شناسایی و رسیدگی شود.

این مؤسسه غیرانتفاعی جوان تاکنون 14 پروژه برق رسانی را در لوئیزیانا، مونتانا، اوهایو و پنسیلوانیا انجام داده است که به گفته آنها، این کشور را از انتشار گازهای گلخانه ای برابر با مصرف برق سالانه 99000 خانه نجات خواهد داد.

آنها همچنین پروژه های خوبی در ویرجینیای غربی، تگزاس، کلرادو، وایومینگ و کالیفرنیا دارند.

https://www.goodnewsnetwork.org/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *