نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 2:27 ب.ظ

ایتالیا از پروژه TIM به عنوان طرح اولیه در مناقصه ابر ملی برای تحول دیجیتال استفاده می کند

رویترز – 27 دسامبر 2021:

میلان، 27 دسامبر (رویترز) – وزارت نوآوری ایتالیا از پیشنهاد ارائه شده توسط کنسرسیومی شامل Telecom Italia (TIM) (TLIT.MI) به عنوان طرحی در مناقصه ملی ابری که قصد دارد در هفته های اول سال 2022 راه اندازی کند، استفاده خواهد کرد.

این زیرساخت که به عنوان مرکز استراتژیک ملی شناخته می شود، بخشی از استراتژی دولت برای تسریع تحول دیجیتال و تضمین امنیت داده های ملی است. رم در برنامه ملی بازیابی خود که در آوریل به بروکسل ارسال شد، 900 میلیون یورو (1.04 میلیارد دلار) برای این پروژه در نظر گرفت.

این وزارتخانه گفت که سه پیشنهاد برای ابر ملی دریافت کرده است و پیشنهاداتی را که توسط کنسرسیوم تحت رهبری TIM تهیه شده است – شامل وام دهنده دولتی CDP، گروه دفاعی Leonardo (LDOF.MI) و آژانس دولتی فناوری اطلاعات Sogei – به عنوان پیشنهادی که به طور کامل و به طور رضایت بخشی منعکس کننده الزامات تعیین شده توسط رم در ماه سپتامبر است.

این وزارتخانه افزود: انتظار می‌رود که فراخوان مناقصه در هفته‌های اول سال 2022 منتشر شود تا امکان شروع کار در نیمه دوم سال فراهم شود.

در حالی که دیگران می توانند پیشنهادات خود را مطابق با پارامترهای تعیین شده توسط کنسرسیوم TIM ارائه کنند، این پروژه به عنوان یک مورد علاقه آشکار برای برنده شدن در مناقصه دیده می شود. آن کنسرسیوم همچنین حق دارد با هر پیشنهاد رقیب بهبود یافته ای که ممکن است ارائه شود مطابقت دهد.

دو پیشنهاد دیگر از مشارکت بین گروه ایتالیایی IT AlmavivA و ارائه دهنده ابر Aruba و کنسرسیومی که شامل توسعه دهنده نرم افزار ایتالیایی مهندسی و گروه مخابراتی Fastweb، واحدی از Swisscom (SCMN.S) است، ارائه شد.

https://www.reuters.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *