نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 1:41 ب.ظ

دانشمندان در سال۲۰۲۲ معادل ۳ ترابایت داده درباره یوفوها منتشر خواهند کرد

نویسنده لوکیا پاپادوپولوس  11 دسامبر 2021  ktsimage/iStock

در وبلاگی منتشر شده در Medium، رایان اسپراگ، محقق خودخوانده بشقاب پرنده، اعلام کرد که UAPx، سازمانی که مسئول تحقیق در مورد بشقاب پرنده ها یا UAP ها (پدیده های هوایی ناشناس – همانطور که دولت به آنها اشاره می کند) به زودی داده های جدیدی را در مورد بشقاب پرنده های مذکور منتشر خواهد کرد.

یک بیانیه مطبوعاتی برای UAPx با توجه به Sprague گفته که :

زمانی که از نظر قانونی مجاز باشد، UAPx داده‌های بررسی و تجزیه‌وتحلیل‌شده و همچنین تمام داده‌های خام را پس از شناسایی و ایمن‌سازی فضای ذخیره‌سازی و سرورهای مناسب برای انجام وظیفه، در اختیار جهان قرار می‌دهد. پردازش و تجزیه و تحلیل، مهم‌ترین مجموعه داده‌های علمی در مورد پدیده‌های UFO/UAP است. UAPx در جمع‌آوری داده‌ها از روش علمی دقیق پیروی می‌کند، امکان تجزیه و تحلیل کارشناسان را فراهم می‌کند، و تشویق به بررسی همتایان برای انتشار احتمالی در یک یا چند مجله علمی می‌کند.

این داده ها شامل بیش از 600 ساعت فیلم مادون قرمز از دوربین های FLIR® متعدد است. مجموعا سه ترابایت تصویر بصری از طریق چندین پلتفرم دوربین. Sprague اضافه کرد که تجزیه و تحلیل این داده ها تعداد قابل توجهی از اشیاء و پدیده های غیرعادی را نشان می دهد که قبل از انتشار عمومی تحت بررسی قرار می گیرند. او همچنین ادعا کرد که ماهیت و نوع اطلاعات گرفته شده ممکن است دلالت بر اثبات قطعی حضور UFO/UAP داشته باشد.

سازمان های دولتی مدتی است که در مورد بشقاب پرنده ها / UAP ها جدی گرفته اند. در ژوئن سال 2021، اعضای کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان یک جلسه توجیهی طبقه بندی شده با مقامات FBI و نیروی دریایی ایالات متحده دریافت کردند تا درباره یوفوها/ UAP ها که برخی از قانونگذاران آن را تهدیدی برای امنیت ملی نامیده اند، بحث کنند. همچنین، در همان ماه، دولت ایالات متحده اولین گزارش UFO/UAP خود را منتشر کرد.

در نوامبر سال 2021، وزارت دفاع یک کارگروه جدید را برای مکان یابی و شناسایی بشقاب پرنده ها/ UAP هایی که در حریم هوایی محدود پرواز می کنند، تأسیس کرد. با این حال، هنوز هیچ چیز اثبات قطعی وجود بیگانه را ارائه نکرده است. آیا داده‌های UAPx می‌تواند مدرکی باشد که همه منتظرش بودیم؟

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *