نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 3:06 ق.ظ

اعتماد و مشارکت به مثابه سرمایه گذاری

اگر به این موضوع اعتقاد داشته باشید که ، اعتماد ارزش است و کسب و کارها در دنیای امروز مجبور به حفاظت از آن هستند  ، آنگاه شما چه برنامه ای در این ارتباط دارید؟

در کشور های مختلف از جنوب شرقی آسیا تا هند و اروپا و جین و آمریکا هر روزه تعداد بیشتری از شرکت‌ها خود را با دنیای دیجیتال سازگار می‌کنند . یکی از آثار این دنیای دیجیتال افزایش میزان داده‌های تجاری به است.  در چنین شرایطی شرکت‌ها تلاش می کنند تا از این داده‌ها استفاده های معنی‌دار ی بنمایند .

بهبود بینش در ارتباط با داده ها توسط مدیران و کارکنان دانشور شرکت ها همراه با سرمایه گذاری هایی که انجام می دهند برای بهبود فرایند ها در تطابق با مدلهای تجاری جدید و غلبه بر نقاط کور عملیاتی و تسلط بر امور مالی و تدارکات  بهتر منجر به اعتماد بیشتر مشتریان می شود. چذب و نگهداری این اعتماد ارزشمند است که باعث توفیق شرکت می شود.

نگاهی به کشورمان که هنوز در مقدمات فرایند های تحول دیجیتال بخصوص در بخش تولید و صنعت است بر این ارزش تاکید می کند . ما شاهد هستیم که می‌توان انتظار داشت که در آینده ای نزدیک برای این وضعیت باید چاره ای اساسی اندیشید. اگر شعار همکاری خارجی و جذب سرمایه واقعی باشد این موضوع بسیار جدی تر می باشد.

سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزش افزایی باید باعث افزایش درآمد باشد . آیا با این روند جاری در کشور حتی سرمایه گذاری داخلی نیز کند می شود . وضعیت حاضر این روز ها در بورس ناشی از تعدد عوامل مختلفی است که یکی از آنها عدم سرمایه گذاری شرکتها در توسعه محصول بر مبنای فناوری های نوظهور و افزایش هزینه های عملیاتی می باشد. سرمایه گذاران در بورس در حقیقت مشارکت کنندگان با شرکتهای تولیدی و خدماتی هستند  بدیهی است که زمان تغییر کرده است و در حال حاضر عدم اعتماد سرمایه گذاران در بورس نه تنها باعث آسیب به شهروندان می شود، بلکه می تواند به طور جدی کلیت ارزش بورس را بعنوان بازار پول و  سرمایه مخدوش نماید

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *