نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:26 ب.ظ

راه اندازی پلتفرمهای مبتنی بر نرم افزار بعنوان یک خدمت

۹ دسامبر ۲۰۲۱

Micro Focus نرم افزار جدیدی را به عنوان پلتفرم سرویس (SaaS) منتشر کرده است که AIOps تمام سیستمهای پشتیبان را با انعطاف پذیری SaaS ترکیب می کند تا در تلاش برای ایجاد نوآوری در فرآیند توسعه AIOps باشد.Micro Focus انتظار دارد که پلتفرم SaaS به نام Operations Bridge با قابلیت‌های مشاهده‌پذیری، حل مشکل، اتوماسیون و تبدیل داده‌ها، تک«مسیری سریع» به پلتفرم AIOps جامع ارائه کند.

بر اساس اظهارMicro Focus SBP و GM ITOM، Rohit De Souza، هدف این بود که راه حل AIOps داخلی خود را دریافت کند و آن را از طریق SaaS تحویل دهد.

Operations Bridge – SaaS شامل مصرف انعطاف پذیر و مدل های صدور مجوز برای کاهش هزینه های راه اندازی برای سازمان ها است، در حالی که هوش مصنوعی داخلی (AI) را ارائه می دهد که نیازی به مجوز، پیاده سازی یا نگهداری جداگانه ندارد.

به گفته این شرکت، سازمان ها می توانند:

  • اجرای عملیات با چابکی مبتنی بر SaaS با استقرار سریع و انعطاف پذیر SaaS به تغییرات ثابت پاسخ دهید
  • قابلیت مشاهده کامل دارایی IT خود را دوباره به دست آورید: کشف و نظارت را به صورت خودکار در محل و در ابر. داشبوردها و گزارش ها برای هر یک از کارشناسان موضوعی گرفته تا مدیران غیر IT
  • نویز را کاهش دهید و مشکلات را سریعتر جدا کنیدو داده ها را به بینش دقیق و عملی تبدیل کنید
  • هدایت منابع به نوآوری دیجیتال: با اتوماسیون، کارایی را در عملیات فناوری اطلاعات افزایش دهید.

پل عملیات – SaaS از طریق خود شرکت، AWS Marketplace، یا از طریق شرکای مدیریت عملیات فناوری اطلاعات Micro Focus، با یک مسیر تحول و عبور برای مشتریان پل عملیات موجود، تحویل داده می‌شود.

اخیراً، این شرکت اعلام کرد که AWS این شرکت را به عنوان شریکی انتخاب کرده است که سرویس مدرن سازی AWS Mainframe را فعال می کند.Micro Focus مسئولیت کار با مشتریان را برای انتقال و نوسازی بارهای کاری در محل به یک محیط اجرای مدیریت شده AWS بر عهده خواهد داشت.

بیل پلات، مدیر AWS، می‌گوید که Micro Focus به دلیل سابقه‌اش در مدرن‌سازی، اکنون یک شریک کلیدی است.

 به گفته نیل فاولر، مدیر کل نوسازی و اتصال اپلیکیشن Micro Focus، Micro Focus از انتخاب مشتریان ما برای مدرن کردن برنامه‌ها، فرآیند و زیرساخت پشتیبانی می‌کند تا بتوانند از ابر برای توسعه، ساخت، آزمایش و استقرار استفاده کامل کنند. از برنامه های اصلی ما به رابطه خود با AWS افتخار می کنیم و بسیار خرسندیم که فناوری ما بخش کلیدی سرویس مدرن سازی AWS Mainframe به عنوان نمونه دیگری از کار و تخصص ما در نوسازی برنامه ها است.

Micro Focus بر حل معضل IT تمرکز می کند، به ویژه اینکه چگونه می توان نیازهای امروز را با فرصت های فردا متعادل کرد. این شرکت فناوری حیاتی و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد که به بیش از 40000 مشتری در سراسر جهان کمک می کند تا عناصر اصلی فناوری اطلاعات کسب و کار خود را مدیریت کنند. https://datacenternews.asia

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *