نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 9:10 ق.ظ

سرمایه گذاری در متاورس برای یک پلتفرم بلاکچین

Kul Bhushan

آدریان چنگ، کارآفرین و سرمایه‌گذار هنگ‌کنگی، کسی است که به بازار متاورس راه یافته است، زیرا مبلغ نامشخصی را در The Sandbox، یک پلتفرم بازی مبتنی بر بلاک چین، سرمایه‌گذاری کرده است. او نیز به بازی خواهد پیوست.

Sandbox، زیرمجموعه Animoca Brands، املاک مجازی را ارائه می دهد و به بازیکنان اجازه می دهد تا از آیتم های درون بازی کسب درآمد کنند. تا به امروز، این پلتفرم چندین برند برتر از جمله آدیداس، آتاری، Care Bears و The Smurfs را در خود جای داده است.چنگ صاحب یکی از بزرگترین طرح‌های The Sandbox خواهد شد و بخشی از دنیای مجازی به نام “مگا شهر” خواهد شد، که همچنین دارای یک “مرکز نوآوری” برای نمایش استارت‌آپ‌های منطقه خلیج بزرگ است.

استارت‌آپ‌های برجسته، که توسط شرکت سرمایه‌گذاری C Ventures و شتابدهنده Eureka Nova – که هر دو توسط چنگ تأسیس شده‌اند – حمایت می‌شوند، توکن‌های غیرقابل تعویض انحصاری و تجربیات دیگری را در این پلتفرم ارائه خواهند کرد. این استارت آپ ها عبارتند از Aesir، Casetify، DayDayCook، Lalamove، Prenetics، RaSpect، Rice Robotics، Rooftop Republic، Undone و V Cycle.

چنگ در بیانیه‌ای گفت: «ارائه پلتفرم‌هایی برای نسل بعدی برای ایجاد قدرت، نوآوری و احساس بخشی از چیزی که راه را برای آینده هموار می‌کند، برای پیشرفت بسیار مهم است.

https://www.techinasia.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *