نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 9:32 ق.ظ

یک مگا قایق تفریحی مجازی به قیمت 650000 دلار در متاورس فروخته شد

آمیا پالجا30 نوامبر 2021

اولین و تنها قایق تفریحی بزرگی که YouTube/Republic Realm فروخته شد.

به گزارش بیزینس اینسایدر، یک قایق بادبانی مجازی که در متاورس برای بازی آنلاین The Sandbox ساخته شده بود، به قیمت 650000 دلار فروخته شد که آن را به گران‌ترین کالای فروخته شده در این پلتفرم تبدیل کرد.

از زمانی که مارک زاکربرگ نام شرکت رسانه‌های اجتماعی خود را به Meta تغییر داد، رویدادهای متاورس توجه رسانه‌ها را به خود جلب کردند. با در نظر گرفتن اولین توییت جک دورسی که فقط کمتر از سه میلیون دلار به عنوان یک NFT به فروش رسید، می توان با اطمینان گفت که اکنون به نظر می رسد دارایی های دیجیتال تقاضای بیشتری دارند. اگر فکر می‌کردید توییت دورسی یک لحظه تاریخی در عرصه دیجیتال است، احتمالاً فکر می‌کنید که این قایق تفریحی مجازی وقتی در مورد متاورس صحبت می‌کنیم تفاوتی ندارد.

Jalopnik توضیح می‌دهد که Sandbox بسیار شبیه هر بازی ویدیویی دیگری است که می‌توانید در حوزه دیجیتال بازی کنید. می‌توانید با استفاده از تجربیات مجازی در پلتفرم، چیزهایی بسازید، مالکیت کنید و کسب درآمد کنید. با این حال، برخلاف Minecraft، که مهم نیست چه چیزی را بسازید، در نهایت متعلق به توسعه‌دهندگان پلتفرم می‌شود، در Sandbox، به‌عنوان خالق، شما مالک واقعی دارایی دیجیتال هستید و می‌توانید آن را بفروشید، گویی این دارایی واقعی در دنیای واقعی است.

قایق تفریحی بزرگ با نام متافلاور در دنیای واقعی یک دارایی ارزشمند خواهد بود. دارای یک غرفه دی جی، سکوهای فرود هلیکوپتر، و یک جکوزی از جمله امکانات ذکر شده است و دارای سه عرشه برای پذیرایی از مهمانان شماست. این مگا قایق تفریحی که بخشی از مجموعه Fantasy Collection روی پلتفرم است، به شما امکان دسترسی به فانتزی مارینا را می دهد. در حالی که ممکن است در دوبعدی عالی به نظر نرسد.

با توجه به جزئیات فعالیت ذکر شده در سایت، MetaFlower تنها شش روز پیش به قیمت 149 ETH فروخته شد. هنگامی که به دلار آمریکا تبدیل می شود که حدود 650000 دلار است و ممکن است برای یک دارایی مجلل گزاف به نظر برسد که از نظر فیزیکی هرگز نمی توانید روی آن قدم بگذارید. با این حال، همانطور که پلتفرم‌های رمزنگاری می‌بینند، هنوز روزهای اولیه برای متاورس است و مردم فقط در حال خرید دارایی‌هایی هستند که بعداً می‌توانند از آن درآمد کسب کنند، مانند طرح مجازی که در خیابان مد به قیمت ۲.۴ میلیون دلار فروخته شد.

اگر فکر می کنید که متاورس نیز حبابی است که به زودی می ترکد،  تنها نیستید. همانطور که Futurism اشاره می کند، خرید این قایق تفریحی یا هر دارایی مشابه دیگری که هنوز در مجموعه The Fantasy Collection برای فروش موجود است، راهی برای آتش زدن پول شما است. با این حال، از آنجایی که قایق تفریحی یک دارایی دیجیتال است، نیازی به نگهداری ندارد و اگر تا به حال مهمانی مجازی داشتید، می‌توانید آن را با ضربه زدن یک دکمه تمیز کنید. همچنین، برای فردی که در نهایت این بلوک زیبایی را خریداری کرد، 149 ETH احتمالاً تغییر ضعیفی است.

آیا مایل به خرید دارایی های مجازی در متاورس هستید؟ https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *