نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 5:57 ب.ظ

EQS مرسدس در یک تست برد به 441 مایل رسید و تسلا مدل S را شکست داد

توسط کریس یانگ  16 نوامبر 2021

یک بیانیه مطبوعاتی نشان می دهد که یک آزمایش برد در دنیای واقعی نشان می دهد که مرسدس بنز 2022 EQS 450+ می تواند با یک بار شارژ 422 مایل (679 کیلومتر) را طی کند.

نتایج آزمایش برد واقعی که توسط ادموندز انجام شد، به این معنی است که سدان الکتریکی 102000 دلاری مرسدس بنز دارای بردی برتر نسبت به مدل S Long Range Plus تسلا است که دارای برد 412 مایل (663 کیلومتر) توسط EPA است. در همین حال، تسلا مدل S استاندارد دارای برد 405 مایل است.

آزمایش‌های برد ادموندز با راندن یک وسیله نقلیه الکتریکی در یک حلقه ثابت با استفاده از کارآمدترین تنظیمات آن انجام می‌شود. راننده به حرکت خود ادامه می دهد تا زمانی که وسیله نقلیه نشان دهد که از عمر باتری آن صفر مایل باقی مانده است.

امتیاز EPA سازمان حفاظت از محیط زیست از طریق دستگاهی به نام دینامومتر محاسبه می شود. وسیله نقلیه در واقع هرگز در جاده رانندگی نمی کند و در عوض در جای خود ثابت است و موتور و گیربکس چرخ ها را به حرکت در می آورند تا زمانی که باتری آن تمام شود.

ادموندز در بیانیه خود گفت EQS 450+، که دارای یک باتری لیتیوم یونی 107.8 کیلووات ساعتی است، از برد 350 مایلی تخمینی EPA خود گذشت و آن را به 77 مایل پیشروی جدید برد EV در دنیای واقعی ادموندز تبدیل کرد.

رهبر قبلی آزمایشی ادموندز در دنیای واقعی، تسلا مدل 3 لانگ برد بود، و هنوز تسلا مدل اس طولانی مدت پلاس ارزیابی نشده است. شایان ذکر است که در حالی که اکثر خودروهای الکتریکی آزمایش شده توسط ادموندز از رتبه EPA خود بهتر عمل می کنند، هر تسلای که آزمایش کرده است نتوانسته است رتبه EPA خود را برآورده کند.

اگرچه EQS رهبر جدید ادموندز است، طبق رتبه‌بندی EPA، Lucid Air از Lucid Motors خودروی برقی با طولانی‌ترین برد ثبت‌شده تا کنون است و به 520 مایل (837 کیلومتر) می‌رسد. با این حال، تسلا امیدوار است که سلول باتری جدید 4680 آن، که توسط پاناسونیک در حال توسعه است، به خودروهایش افزایش قابل توجهی 16 درصدی برد بدهد، به این معنی که به زودی ممکن است بار دیگر رهبر این مجموعه باشد. https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *