نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 6:30 ب.ظ

هیوندای خودرو سال 1986 خود را به یک شاهکار تمام الکتریکی تبدیل کرده است

11 نوامبر 2021نوشته برد برگان- هیوندای گراندور بازسازی شده.

طبق گزارش اولیه DesignBoom، هیوندای یک خودروی برقی بازسازی شده و اصلاح شده 1986 را با سطحی از شکوه معرفی کرده است که ممکن است باعث شود تسلیم شوید و آن را یک شاهکار معرفی کنید.

این خودرو که یک نوع “restomod” نامیده می‌شود، جدیدترین مورد در سری میراث این خودروساز است که شامل بازبینی مجدد بزرگ‌ترین موفقیت‌های خود و تجهیز آن‌ها به یک پیشرانه الکتریکی، همراه با استایل جدید، “به‌سوی آینده‌نگر” برای تایید میراث هر خودرو می‌شود. ابداع کردن خودرو با فلسفه طراحی آینده‌گرا.

جدیدترین ریستومد هیوندای نمای جعبه‌ای قدیمی 1986 Grandeur را حفظ کرده است، اما متمایزترین جنبه بیرونی جفت چراغ‌های جلو و عقب LED “پیکسلی” است که به عنوان “پژواک” مفهومی از تم مربعی بدنه اصلی عمل می‌کنند .

فضای داخلی کاملاً بازسازی شده است. یک صفحه نمایش عریض و نوار صوتی با یک صفحه کنترل پرتره برای قرار دادن عملکردهای چندرسانه ای، تهویه مطبوع و هدایت در یک منطقه نصب شده است. بر اساس این گزارش، تیم طراحی ادعا می کند که سیستم صوتی 18 بلندگوی آن می تواند طیف کاملی از “تئوری آکوستیک شبیه به یک سالن کنسرت” را ایجاد کند.

فضای داخلی نیز با روکش مخملی قرمز پوشیده شده است که ترکیبی از چرم ناپا با بورگوندی روشن، علاوه بر فلز نقره ای کامل با تکه های براق مشکی است. ناگفته نماند که این یک وسیله نقلیه لوکس است، با ویژگی‌های غیرمعمول مانند محل ذخیره‌سازی ساعت، گروهی از آینه‌های  داخلی در سراسر سقف، انتخابگر دنده ، دریچه گاز و حتی یک پیانوی مجازی که با همکاری برند آلات موسیقی ساخته شده است که احساس کنسرت دفت پانک درخودرو است.

می توان ادعا کرد که ساخت یک خودروی لوکس برقی از نظر پایداری، مسائل زنجیره تامین و بحران جهانی یک تناقض است. اما ساختن بیان سبک دهه‌های گذشته بدون سوخت فسیلی غیرممکن نیست. و توانایی رویاهای بزرگ در عین حفظ فلسفه طراحی پایدارتر تنها راهی است که برای هرشخص علاقمند به مهندسی آگاهانه آب و هوا جذاب است. به عبارت دیگر، هیوندای بازسازی شده 1986 Grandeur به طور تصادفی آنچه را که احتمالاً ارزش های اصلی زمان ما است، تداعی می کند، پارادوکس اختلاط مهندسی پایدار در پوششی بیش از حد مجلل. https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *