نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:47 ق.ظ

ربات های بوستون داینامیکس از رولینگ استونز در اجرای «Start Me Up» تقلید می کنند.

1 نوامبر 2021توسط باب یرکا،

تیم رباتیک شرکت Boston Dynamics ویدیویی را منتشر کرده است که در آن خود را تبلیغ می کند و در عین حال از رولینگ استونز نیز تجلیل می کند — امسال چهلمین سالگرد انتشار آهنگ Start Me Up است. انتشار این آهنگ همچنین به دلیل ویدیویی که آهنگ را همراهی می‌کرد، قابل توجه بود، اعضای گروه در حال نواختن سازهای خود و خواننده اصلی، میک جگر، روی صحنه می‌رفتند.

Boston Dynamics که اخیراً توسط شرکت خودروسازی کره‌ای هیوندای خریداری شده است، عادت کرده است که ویدیوهای سرگرم‌کننده‌ای از روبات‌های خود منتشر کند تا ظاهراً محصولات خود را تبلیغ کند و نقاط عطف جدیدی را در طراحی و عملکرد روبات‌های خود برجسته کند. اولین ویدیوها یک یا چند مورد از خلاقیت‌های چهار پا آن‌ها را نشان می‌داد که در زمین‌های طبیعی قدم می‌زدند. ویدیوهای جدیدتر پیشرفت هایی را در چابکی نشان داده اند، زیرا روبات ها به سمت اجسام نزدیک حرکت می کنند و از آنها پرش می کنند. به نظر می رسد این تاکتیک کارساز است. این شرکت بیش از 400 ربات را به شرکت های مختلف از جمله اداره پلیس نیویورک فروخته است. برای کمک به واقع گرایی، تیم ویدیوی ربات را در کنار ویدیوی اصلی استونز نشان می دهد – در حالی که آهنگ در حال پخش است.

مانند گروه موسیقی، گروه ربات توسط یک میک رهبری می شود. یا شاید یک آدم نابغه این ربات سگ‌مانند اقدامات را با جزئیات خاص بازسازی می‌کند، که در صحنه‌های سراسر جهان توسط رهبر معروف گروه به شهرت رسیده است. این ربات کل آهنگ را همگام سازی می کند. همانطور که آهنگ پیش می رود، دوربین حرکت می کند تا دو نفر از اعضای دیگر گروه – تقلید کنندگان کیت ریچاردز و رونی وود – را در حالی که سازهایشان را می نوازند و گاهی نزدیک می شوند تا با رهبرشان آواز بخوانند، نشان دهد. قابل ذکر است، کیت درام خالی است – هیچ تقلیدی از چارلی واتس وجود ندارد – احتمالاً ادای احترام به درامری است که اوایل امسال درگذشت.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *