نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 4:23 ب.ظ

استرالیا میزبان اولین مسابقه بین دو ماشین پرنده در جهان بود

توسط کریس یانگ، 04 نوامبر 2021

بیانیه مطبوعاتی این شرکت نشان می دهد که Airspeeder، استارتاپی که در مسیر راه اندازی یک سری مسابقات اتومبیلرانی پرنده است، اولین مسابقه درگ خود را با موفقیت در جنوب استرالیا به پایان رساند.

برای مسابقه، دو تیم از Alauda Aeronautics یک خودروی پرنده پهپاد مانند را فرستادند که بخش کوتاهی از بیابان‌های استرالیای جنوبی را طی کرد. Airspeeder اولین آزمایش موفقیت آمیز پرواز خود را در 17 ژوئن انجام داد. در آن زمان، این شرکت اعلام کرد که یک سری مسابقه از راه دور به نام EXA را در سال جاری قبل از شروع سری مسابقات آزمایشی eVTOL Grand Prix خود در سال 2022 آغاز

شرکت مادر Airspeeder Alauda Aeronautics مغز مهندسی پشت سری جدید مسابقات اتومبیلرانی پرنده است. شرکت مستقر در بورلی استرالیا EVTOL “Speeders” را توسعه داده است که در مسابقات اتومبیل های پرنده شرکت خواهد کرد.

در بیانیه Airspeeder، Matt Pearson، که مدیرعامل و موسس Alauda و Airspeeder است، گفت: “ما در آستانه ساختن تاریخچه موتوراسپرت و تحرک با اولین مسابقات اتومبیل های پرنده برقی در جهان هستیم. این مسابقه آزمایشی نگاهی اجمالی به جهان بعدی را ارائه می دهد. نسل موتوراسپرت و تحرک. این اولین مسابقه درگ آزمایشی یک لحظه مهم در ایجاد ورزش ما و یک جهش بزرگ به جلو برای توسعه ماشین های پرنده الکتریکی است.”

MK3 “Speeder” تنها 220 پوند (100 کیلوگرم) وزن خواهد داشت و با یک پیشرانه الکتریکی 96 کیلووات عرضه می شود که به آن اجازه می دهد به حداکثر سرعت 125 مایل در ساعت (201 کیلومتر در ساعت) برسد. در سپتامبر سال گذشته، Airspeeder اعلام کرد که با Acronis برای توسعه «میدان‌های نیروی مجازی» با قابلیت LiDAR و Machine Vision همکاری می‌کند، که در نهایت به عنوان یک ویژگی ایمنی برای سری‌های خلبان انسانی آن استفاده خواهد شد.

سازمان‌دهنده سری خودروهای پرنده در بیانیه خود گفت: این خودرو بر اساس این فلسفه ساخته شده است که هیچ چیز مانند رقابت‌های ورزشی پیشرفت فنی را تسریع نمی‌کند». به این ترتیب، این شرکت بر این باور است که سری جدید مسابقه‌ای خود «همان نقشی را که پیشگامان فرمول یک نزدیک به یک قرن پیش در پیشبرد توسعه فنی و ایجاد پذیرش عمومی برای یک انقلاب جدید تحرک داشتند، ایفا خواهد کرد.

بنابراین Airspeeder خود را به عنوان یک بستر آزمایشی برای فناوری‌هایی قرار می‌دهد که به تقویت بخش eVTOL کمک می‌کنند. این به نوبه خود به انتقال به حمل و نقل پاک تر و بدون آلایندگی کمک می کند، به لطف فناوری های توسعه یافته توسط شرکت تاکسی پرنده Volocopter، که قصد دارد خدمات خود را تا سال 2023 آغاز کند. شایان ذکر است که بازار تاکسی های پرنده انتظار می رود تا سال 2030 به ارزش 6.63 میلیارد برسد. https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *