نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 5:35 ب.ظ

جگوار لندرور برای اولین بار، تولید ابزار پرس خود را به صورت داخلی انجام داد

ارسال شده در 8 اکتبر 2021 توسط The Manufacturer

جگوار لندرور (JLR) برای اولین بار پس از سرمایه گذاری 1.7 میلیون پوندی در کارخانه خود در هالوود در مرسی‌ساید، تولید ابزار پرس خود را به صورت داخلی انجام داد. JLR می‌گوید این سرمایه گذاری قابل توجه نه تنها کارایی و کیفیت را افزایش می‌دهد، بلکه کارکنان Halewood خود را قادر می‌سازد تا مهارت‌های جدید ایجاد و کار با ابزارها را بیاموزند. این غول خودروسازی پیش از این تولید ابزار پرس خود را به آسیا واگذار کرده بود.

بر اساس این سرمایه گذاری، JLR یک مرکز جدید تولید قالب پرس، با پیشرفته‌ترین دستگاه فرز پنج محوره نصب می‌کند، که ابزارهای پرس را تولید می‌کند که به عنوان قالب‌های خاموش کننده از ریخته‌گری خام تولید می‌شود. این قالب‌های خالی‌کننده اولین مرحله در تولید تابلوهای بدنه خودرو، در طول تولید خودروهای جدید است.

به عنوان بخشی از استراتژی جهانی Reimagine، امکانات JLR’s Halewood نیز ارتقا داده می‌شود تا بتواند خودروهای کاملاً الکتریکی را تولید کند، زیرا این شرکت با برقی کردن برندهای جگوار و لندروور پیش می‌رود.

هانا کاکلین، از اتاق ابزار در JLR، می‌گوید: «این سرمایه گذاری نیروی کار ابزار را تقویت کرده است زیرا ما کارهایی را انجام می‌دهیم که فکر نمی‌کردیم در هیلوود انجام دهیم.

این آخرین سال کارآموزی من است بنابراین دیدن آینده‌ای که در انتظار تیم است درخشان است. همچنین برای کارآموزان جدیدی که در این ماه به این شرکت می‌پیوندند هیجان انگیز است. آن‌ها احتمالاً هرگز انتظار نداشتند که خودشان این ابزار را بسازند.»

نایل فورد، مدیر گروه قطعات در JLR Halewood، گفت: «این اطلاعیه ادامه سرمایه گذاری در کارخانه ما را نشان می‌دهد – بنابراین آینده‌ای درخشان و هیجان انگیز برای هالوود و منطقه مرسی ساید وجود دارد.

تولید ابزار پرس خام چدنی برای ما خبر خوبی است زیرا قبلاً هرگز این کار را در داخل انجام نداده‌ایم. این نه تنها در کارخانه هالوود، بلکه در افرادی که این ابزارها را می‌سازند، اعتماد زیادی نشان می‌دهد.

برای اولین بار، نیروی کار و کارآموزان ما در فرایندها و مهارت‌های جدید مورد نیاز برای ساخت و راه اندازی قالب آموزش خواهند دید، به این معنی که ما بهترین استعدادها را در هالوود جذب کرده و نگه می‌داریم.»

JLR گفت که پیشرفت در مرکز جدید «به خوبی در حال انجام است، زیرا کارخانه قطعات فشرده برای مدل‌های آینده جگوار و لندروور را در سراسر جهان در سایتهای خود تولید می‌کند.»

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در انگلستان، JLR به طور مستقیم 3700 نفر را در تاسیسات خود در Halewood استخدام می‌کند و از 1000 شغل دیگر به طور غیر مستقیم در زنجیره تامین گسترده‌تر پشتیبانی می‌کند.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *