نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:15 ق.ظ

مجموعه تلویزیونی «Earthshot» با اسناد دیوید آتنبورو درباره سیاره ما

5 اکتبر 2021

یک مجموعه تلویزیونی جدید پنج قسمتی به رهبری شاهزاده ویلیام در سراسر جهان با حضور سر دیوید اتنبرو، شکیرا و دیگر نام‌های بزرگ در زمینه حفاظت از زمین، در حال راه اندازی است.

هر قسمت از این مجموعه پنج قسمتی یکی از پنج عکس‌های زمین برنده جایزه را برجسته می‌کند-چالش‌های فوری ما را نشان می‌دهد و از افراد الهام بخش در سراسر جهان که در حال حاضر راه حل‌های باورنکردنی پیدا کرده‌اند-از جمله اولین فینالیست‌های جایزه بزرگ-استفاده می‌کند.

توسط این فینالیست‌های قابل توجه و راه حل‌های پیشگامانه آن‌ها برای بزرگترین چالش‌های زیست محیطی ما مورد بررسی قرار می‌گیرند-برجسته‌ترین پروژه‌های کاربردی خارق‌العاده که می‌تواند در سراسر جهان اجرا شود.

این مجموعه که قبلاً با کشف+ آغاز شده بود و در 16 اکتبر در Discovery در ایالات متحده پخش شد و پخش جهانی آن دنبال می‌شود، این سریال همچنین در BBC One در بریتانیا پخش می‌شود و هر 5 قسمت برای مشاهده در iPlayer BBC در دسترس است.

فیلمبرداری در بیش از 70 مکان انجام شده است و داستان‌هایی را از مکان‌هایی مانند ساوانای کنیا، جنگل‌های بارانی برزیل، حومه استرالیا و مرکز شهر توکیو روایت می‌کند.

هر Earthshot توسط اهداف مورد توافق علمی از جمله اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد و سایر اقدامات شناخته شده بین المللی برای کمک به حفاظت سیاره ما، پشتیبانی می‌شود. آن‌ها مجموعه‌ای منحصر به فرد از چالش‌های ریشه‌دار در علم را تشکیل می‌دهند که هدف آن‌ها ایجاد روش‌های جدید تفکر و همچنین فناوری‌ها، سیستم‌ها، سیاست‌ها و راه حل‌های جدید است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *