نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 2:09 ق.ظ

کوچ تولیدکنندگان به فضای ابری برای برتری عملیاتی

14 سپتامبر 2021

بهینه سازی تولید به صورت واقعی تنها زمانی اتفاق می‌افتد که جریان داده‌ها جمع آوری شده و به اطلاعات عملی تبدیل شود. Kamal Maggon از Hexaware توضیح می‌دهد که چگونه کوچ خودکار ابر برای تحقق این امر بسیار مهم است.

در دنیای امروز، که غالباً دارای پیچیدگی و عدم قطعیت است، برای یک کسب و کار دشوار است که دید روشنی از نحوه دستیابی به عملکرد مطلوب در یک بازار در حال تغییر دائمی داشته باشد. با این حال، سازمان‌ها توانایی بی‌سابقه‌ای برای نظارت و اندازه گیری همه جنبه‌های فعالیت خود دارند.

مهاجرت خودکار ابر

تولیدکنندگان، به ویژه در عصر صنعت 4.0، تمام داده‌های مورد نیاز خود را برای مقابله با بازار ناپایدار و پیچیده دارند، اما اغلب نمی‌دانند چگونه از آن استفاده کنند. غالباً جریان‌های مختلف داده در سیستم‌های جداگانه‌ای نگهداری می‌شوند که قادر به نشان دادن ارزش واقعی آن‌ها نیستند. این مشکل در سال 2020 حل شد، زیرا همه گیری کووید-19 همه صنایع را مجبور کرد تا شیوه‌های کاری خود را مجدداً پیکربندی کرده و از فناوری‌های دیجیتالی استفاده کنند.

کسب و کارها در صنایع مختلف حجم عظیمی از داده‌ها را در مورد مشتریان، محصولات، خدمات، پیام‌های رسانه‌های اجتماعی، عملیات، نظرسنجی‌ها، بینش‌های بازاریابی، داده‌های ماشین و غیره تولید می‌کنند.

کمال مگون، تولید کننده و مصرف کننده در Hexaware می‌گوید: «همه گیری شتاب دهنده تحول دیجیتالی و استفاده از ابزارهای Amaze ما بوده که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا داده‌ها و برنامه‌ها را به ابر منتقل کنند.» سرعت شرکت‌ها در درک مزایای ابر به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است و تمایل به سرعت درک آن‌ها از مشکلات مشتریان و اقدام سریع برای رفعشان وجود دارد. این دقیقاً همان چیزی است که Amaze به آن‌ها کمک می‌کند تا انجام دهند.»

مهاجرت خودکار ابر برای بهینه سازی

همه چیز را خودکار کنید، همه چیز را ابری کنید، تجربه مشتری را تغییر دهید. این شعار Hexaware است و این پیامی است که برای شرکت‌های تولید کننده طنین انداز شده است، زیرا آن‌ها استفاده از ابزار Amaze را افزایش داده‌اند.

برای مثال Amaze for Data و هوش مصنوعی، می‌تواند تمام داده‌های یک شرکت را گرفته و به روشی خودکار به ابر منتقل کند. هنگامی که بر روی ابر قرار گرفتید، می‌توانید داده‌ها را به گونه‌ای تمیز، ادغام و مدیریت کنید که به آسانی در دسترس باشند و بینش‌های معنی داری را ارائه کرده و اطلاعاتی در مورد نحوه کارآمدتر کردن فرایندهای تولید شخصی سازی شده ارائه دهید.

مگون می‌گوید: «اتوماسیون شدید منجر به صرفه جویی هنگفت در هزینه در مقایسه با فرآیندهای دستی می‌شود. وقتی می‌توانید داده‌‌ها را به سرعت به ابر منتقل کنید، خطای انسانی را تا حد زیادی کاهش می‌دهید و خودکارسازی بخش اساسی هر کاری است که انجام می‌دهیم.»

Amaze for Applications همچنین به یک ابزار ضروری در صنعت تولید تبدیل شده است. این یک برنامه راه اندازی مجدد نرم افزار خودکار است که با شناسایی کدی که نیاز به تغییر دارد، کوچ برنامه‌ها به ابر را تسریع می‌کند و بدون ایجاد مزاحمت در عملکرد موجود، آن را به کد سازگار با ابر تبدیل می‌کند. در نتیجه، زمان پذیرش تا 75 درصد و هزینه‌های اجرا تا 60 درصد کاهش می‌یابد.

Sivakumar، تحلیلگر سیستم و سرپرست داده‌ها در Hexaware می‌گوید: «ما متوجه شدیم که بسیاری از شرکت‌های بخش تولید در طول سال‌ها از طریق خرید توسعه یافته‌اند. این بدان معناست که آن‌ها در این راه پلتفرم‌های مختلف فناوری را به دست آورده‌اند. ما می‌توانیم به آن‌ها در توجیه منطقی آن مجموعه فناوری کمک کنیم.»

مگون می‌افزاید: «یکی از مشتریان ما کسب و کارهای زیادی را در یک دوره 20 ساله جذب کرده بود و در نتیجه مجموعه‌ای بیش از 100 برنامه داشت، ما ارزیابی مفصلی از مکان و برنامه‌های کاربردی و داده‌های آن‌ها را انجام می‌داده و به دنبال کمک به آن‌ها برای خلاص شدن از مرکز داده خود هستیم، که این باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می‌شود.

ابزارهای Amaze هر برنامه‌ای را تجزیه و تحلیل می‌کند تا مشخص شود که نیاز به بازسازی، بازنشستگی یا ذخیره مجدد دارد.

مگون توضیح می‌دهد: فقط در چند ماه، ما می‌توانیم همه چیز را روی فضای ابر منتقل کنیم و همه برنامه‌های کاربردی را از مرکز داده حذف کنیم و هزینه زیادی را صرفه جویی کنیم. علاوه بر این، عملکرد برنامه‌های کاربردی هنگامی که روی ابر هستند بهبود می‌یابد زیرا زمان محاسبه و ظرفیت ذخیره سازی داده‌ها همه چیز است.

https://techmonitor.ai

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *