نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:55 ب.ظ

رانندگان سیاهپوست نسبت به رانندگان سفیدپوست با اتهامات جدی‌تری روبرو می‌شوند

توسط Shamena Anwar ، Patrick Bayer ، Randi Hjalmarsson ، Matthew L. Mizel

در 25 ایالت ایالات متحده، رانندگان متهم به سرعت غیر مجاز می‌توانند با تخلف جنایی یا تخلف در ترافیک روبرو شوند و این اتهام به تشخیص مأموران اجرای قانون و دادگاه‌ها است. با استفاده از داده‌های مربوط به تخلفات سریع در 18 شهرستان ویرجینیا در یک دوره نه ساله، محققان نابرابری‌های نژادی زیادی را در محکومیت جنایت مشاهده کردند.

رانندگان سیاهپوست که برای سرعت غیر مجاز متهم می‌شوند تقریباً دو برابر رانندگان سفیدپوست به دلیل ارتکاب جرم مرتکب مجرم شناخته می‌شوند.

محکوم به جنایت

    سیاه: 36            سفید: 19

در بین رانندگان ذکر شده که سرعت بیش از حد داشته‌اند، رانندگان سیاهپوست بیشتر از رانندگان سفیدپوست به جای تخلف، مرتکب جرم شناخته می‌شدند.

متهم جنایت

    سیاه: 53    سفید: 37٪

این امر چرا واقع شده است؟

یکی از دلایل مهم این است که افسران اجرای قانون در مواردی که در شهرهایی که رانندگان سیاهپوست سهم بیشتری از رانندگان مورد اشاره را تشکیل می‌دهند نسبت به سایر شهرستان‌ها، به طور کلی کمتر احتمال دارد که جرایم احتمالی را به تخلف کاهش دهند.

در بین رانندگان متهم به تخلف توسط مجریان قانون، رانندگان سیاه پوست بیشتر از رانندگان سفیدپوست به دلیل ارتکاب جرم در دادگاه محکوم می‌شوند.

محکومیت به جرم جنایی توسط دادگاه

    مشکی: 68٪    سفید: 52٪

این امر به این دلیل است که رانندگان سیاه پوست کمتر از رانندگان سفیدپوست در جلسه مورد نیاز در دادگاه شرکت کردند. رانندگان سیاهپوست کمتر از رانندگان سفیدپوست وکیل در دادگاه داشتند.

    رانندگان سیاه پوست بیشتر از رانندگان سفیدپوست در مناطقی زندگی می‌کردند که به رانندگان اجازه داده می‌شد به جای حضور در دادگاه (که منجر به محکومیت خودکار جنایت می‌شود) جریمه خود را پیش پرداخت کنند.

    این سه عامل حدود چهار پنجم تفاوت نژادی در محکومیت‌ها را توضیح داد. اکثر رانندگان محکوم به جرم به زندان نمی‌روند، اما عواقب دیگری نیز دارد.

https://www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *