نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 2:27 ق.ظ

فنلاند و مینه‌سوتا نیروهای خود را در توسعه پایدار و فناوری انرژی متحد می‌کنند

23 سپتامبر 2021

فنلاند در زمینه انرژی پاک با ایالت مینه‌سوتا در آمریکا متحد شده است. این مشارکت بر یافتن راه حل‌های پایدار جدید در فناوری انرژی از طریق فرصت‌های تجاری، تحقیق، توسعه و نوآوری متمرکز خواهد شد.

مینه‌سوتا همکاری خود را با فنلاند در ماه مه 2021 آغاز کرد.

بیزینس فنلاند، 3M، اتاق فنلاند آمریکایی و سایر ذی‌نفعان اصلی میزبان یک گردهمایی در مینه‌سوتا بودند که در 27 مه 2021 برگزار شد و شروع به همکاری کرد که در پاییز امسال ادامه دارد. این گرد همایی در بهار بر متخصصان و مدیران تجاری که در زمینه‌های انرژی، اینترنت اشیا و دیجیتال‌سازی کار می‌کردند، تمرکز داشت، جایی که آن‌ها فرصت داشتند بینش خود را درباره آینده بخش انرژی پاک به اشتراک بگذارند.

ترکیبی از 28 کسب و کار و متخصصان در این زمینه از هر دو کشور شرکت کردند و بینش مفصلی در مورد اینکه چگونه مینه سوتا و فنلاند می‌توانند با هم راه‌هایی را برای ترویج راه حل‌های پایدار برای پیشبرد بخش انرژی پیدا کنند، ارائه کردند. برخی از نکات برجسته این نمایشگاه شامل بحث پنل در مورد توسعه انرژی با نمایندگان Honeywell ، 3M ، Satel و Silo.ai ، ارائه از 3M Ventures و همچنین بحث در مورد بهترین شیوه‌ها و درس‌های آموخته شده از مدیران ارشد در زمینه انرژی و صنایع اینترنت اشیا بود. علاوه بر این، شرکت‌هایی که راه حل‌های جدیدی را در زمینه انرژی، اینترنت اشیا و دیجیتال‌سازی توسعه می‌دهند نیز حضور داشتند تا ایده‌هایی در مورد قابلیت به اشتراک گذاری فناوری جدید و مشارکت‌های آینده ارائه دهند.

صنعت انرژی آمریکا علاقه‌مند به فن‌آوری انرژی فنلاندی و پیشرفت در زمینه انرژی پاک است.

انتظار می‌رود مشارکت با مینه‌سوتا و فنلاند فرصت‌های تجاری جدید و رشد را برای هر دو طرف افزایش دهد. این همکاری بر مبنای ارتباط باز و دسترسی به شبکه‌های کلیدی ایجاد می‌شود که راهی برای ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و صادرات برای سازمان‌های آمریکایی و فنلاندی ایجاد می‌کند.

متخصصان این حوزه انتظار دارند که سازمان‌ها و کسب و کارهای آمریکایی به سمت رویکرد پایدارتر در زمینه انرژی و فناوری پاک حرکت کنند. فنلاند دارای دانش فراوانی در زمینه فناوری پاک و توانایی ادغام نوآوری‌های پایدار در تجارت انرژی است، بنابراین فنلاند و مینه سوتا با هم کار می‌کنند و می‌توانند مزایای بلند مدتی برای هر دو طرف داشته باشند.

این اولین بار نیست که شرکت‌های ایالات متحده به دنبال فن‌آوری و نوآوری‌های فنلاندی در زمینه پیشبرد توسعه پایدار و فناوری پاک هستند. ایالت‌های میشیگان و مین نیز هر دو با فنلاند یک تفاهم نامه (MOU) امضا کرده‌اند تا در زمینه فناوری‌های پاک همکاری کنند. این احتمال وجود دارد که مینه سوتا این الگو را ادامه دهد و در آینده نزدیک با فنلاند تفاهم نامه امضا کند.

انتظار می‌رود مشارکت بین مینه سوتا و فنلاند طی سال‌های بعد عمیق‌تر شود. رویداد بعدی بین فنلاند و مینه سوتا قرار است پاییز امسال برگزار شود و به همراه دفتر تجارت مینه‌سوتا برگزار می‌شود. این بحث عمدتا بر IoT و نوع فرصت‌هایی که در اختیار دارد متمرکز می‌شود و نوآوری‌های موجود در فنلاند و مینه سوتا را روشن می‌کند. انتظار می‌رود علاوه بر رویداد اینترنت اشیا، پاییز امسال میزهای انرژی بین مینه سوتا و فنلاند برگزار شود.

فنلاند در حال برنامه ریزی برای توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های تحقیقاتی مانند دانشگاه مینه سوتا با تمرکز بر ایجاد روابط بیشتر با متخصصان و اساتید برای تقویت تحقیقات، توسعه و نوآوری در بخش‌های مختلف است.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *