نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 7:41 ق.ظ

آینده کار و شکل‌های نوآورانه

هدر هادسون 8 مه 2021

ماهیت و شکل کار به سرعت در حال تغییر است – و با افزایش تعداد کارمندان از راه دور، شرکت‌ها باید از همکاری ناهمزمان استقبال کنند.

بیش از یک سال است که کارکنان سراسر جهان از محل کار خود به خانه فرستاده شده‌اند در حالی که ما شاهد بازگشت تدریجی به دفترها هستیم، بسیاری از سازمان‌ها دوباره تصور می‌کنند که در سال 2021 و پس از آن چگونه و کجا کار انجام می‌شود.

بر اساس یک نظرسنجی کار از راه دور PwC ایالات متحده، بیش از نیمی از مدیران می‌گویند میانگین بهره وری کارکنان از زمانی که افراد از راه دور کار می‌کنند بهبود یافته است. کارمندانی که با این امر موافقت کردند احتمالاً گزارش دادند که شرکت‌های آن‌ها در همکاری با پروژ‌ه‌های جدید و ارائه خدمات به مشتریان بهتر عمل کرده‌اند.

شرکت مشاوره‌ای متخصص در زمینه تحرک محل کار اعلام می‌‌دارد:

«ما بسیاری از سازمان‌ها را می‌بینیم که متوجه شده‌اند کار از راه دور دیگر یک وضعیت اضطراری نیست. این چیزی است که آن‌ها می‌خواهند برای همیشه اجرا کنند، اما آن‌ها می‌دانند که باید راهی برای حفظ فرهنگ شرکت خود پیدا کنند و سیاست‌هایی را برای ایجاد مشارکت و پایداری در کار ناهمزمان تعیین کنند.»

زایمر می‌گوید مشتریان جدید از اثر تقریباً فوری کار از راه دور غافلگیر می‌شوند. یکی از اولین چیزهایی که آن‌ها توجه می‌کنند افزایش بهره وری کلی است. ما همیشه این را می‌شنویم.

او اضافه می‌کند: «آنها همچنین می بینند که کیفیت همکاری بالا می رود و این به این دلیل است که یک توقف طبیعی در شرایط ناهمزمان وجود دارد. بدون فشار برای ارائه در زمان واقعی ، مردم زمان کمی بیشتر برای طوفان مغزی و ایجاد پاسخ ها و ایده های متفکرانه دارند. “

در اینجا در Front ، ما عموماً گروهی سازنده و خوشحال هستیم و این عمدتا به این دلیل است که ما از نظر طراحی همکاری می کنیم. با حرکت به آینده کار ، پیوندی ناگسستنی بین همکاری و رویکرد ناهمزمان مشاهده می کنیم.

ما به همکاری نیاز داریم – مهم نیست از کجا کار می کنید

در قلب خود ، همکاری عبارت است از عمل دو یا چند نفر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایده ها. در ابتدایی ترین شکل ، مفهوم “دو سر بهتر از یک سر است” است. در میان انبوه مزایا ، موارد زیر را خواهید یافت:

    سرمایه گذاری و اشتیاق بیشتر از طرف تیم. به طور فزاینده ای ، مردم می خواهند در کاری که انجام می دهند معنا ، الهام و حس وسیع تری از هدف را به دست آورند. وقتی افراد بر روی یک هدف مشترک کار می کنند که به اعتقاد آنها مهم است ، بیشتر راضی هستند و از موفقیت کلی آن مطلع می شوند.

    گردش کارکنان کاهش می یابد و به پول کمتری برای استخدام و آموزش نیاز دارد. با رضایت شغلی زیاد ، فرسایش کمتر همراه است. سرمایه گذاری روی ساختارها و ابزارهایی که همکاری را برای جذب و حفظ کارکنان ارزشمند تسهیل می کند ، بسیار ارزشمند است.

  • فراگیری می تواند بهبود یابد. شیوه های همکاری مانند تشویق افراد برای مشارکت از طریق چت در یک جلسه Zoom ؛ ایجاد یک برنامه رفت و برگشت به طوری که هر کس یک لحظه اختصاصی برای به اشتراک گذاشتن داشته باشد. برقراری چند دقیقه سکوت در پایان طوفان فکری به مردم این فرصت را می دهد تا همه چیز را در جهت جمع آوری بینش ها و دیدگاه های تازه از همه اعضای سازمان پیش ببرند.
  • افزایش حل مسئله ، یادگیری و خلاقیت. وقتی با هم کار می کنیم ، این فرصت را داریم که از یکدیگر درس بگیریم و از یکدیگر الهام بگیریم. یک محیط بسیار مشارکتی می تواند به عنوان یک انکوباتور عمل کند که در آن ایده های عالی در اطراف تظاهر کرده و تصفیه می شوند.
  • توانایی بهتر در جذب استعدادهای برتر. محل کار مشارکتی به طور فزاینده ای نقطه فروش افراد با عملکرد بالا است که می خواهند از بهترین و درخشان ترین کسب و کار ها درس بگیرند و با آنها کار کنند. وقتی شما به عنوان شرکتی شناخته می شوید که از قدرت مواردی مانند همکاری چند منظوره استفاده می کند ، به عنوان کانونی برای نوآوری و رشد شغلی در نظر گرفته می شوید.
  • خرید بهتر و تراز کردن. وقتی همه در ارائه سیاست ، راه حل یا سیستم دست داشته باشند ، جذب روانتر عملاً تضمین می شود. حتی زمانی که فردی با آن مخالفت می کند ، احتمال بیشتری وجود دارد که تصمیمی را بپذیرد که احساس می کند ایده او حداقل شنیده شده است.
  • کارایی کلی بیشتر ، به ویژه در پشتیبانی مشتری. یک مدل پشتیبانی مشتری مشترک تضمین می کند که همه در یک صفحه هستند. آنها می توانند تاریخچه ارتباط هر مشتری با تیم شما و تمام جزئیات مشکل موجود را مشاهده کنند تا بتوان راه حلی سریع و سریع ایجاد و به اشتراک گذاشت.

درباره نحوه همکاری تیمی خوب ، بهترین ابزارهای بهره وری برای تکمیل محل کار مشترک و مزایای صندوق پست الکترونیکی مشترک برای ارتقاء سطح کار تیمی بیشتر بیاموزید.

چه زمانی همکاری اشتباه می شود؟

مانند هر تمرین در محل کار ، همکاری می تواند جنبه تاریکی نیز داشته باشد. “همکاری اشتباه می تواند خشن باشد. مردم ممکن است احساس سرخوردگی و گیر کرده باشند و این هرگز خوب نیست. ” در اینجا برخی از عوارض جانبی ناخوشایند است که معمولاً مشاهده می کنید:

    مسائل مربوط به مالکیت و پاسخگویی هنگامی که دائماً با هم کار می کنید ، ممکن است افراد احساس مالکیت یا مسئولیت پذیری نسبت به یک پروژه نداشته باشند زیرا این پروژه به طور کلی به گروه تعلق دارد.

    انتظارات زیاد برای پاسخگویی شبانه روزی ؛ هیچ کس نمی خواهد کسی باشد که کل تیم را ناامید کند – و همچنین افراد نمی خواهند به نظر برسد که بخشی از این روند نیستند. این امر می تواند گاهی اوقات به جای راه ها و زمانهای هدفمند برای ایجاد ارتباط ، به ارتباط مداوم منجر شود.

  • فقدان فرهنگ کار فراگیر. این پتانسیل وجود دارد که اتاق توسط  کسانی با بلندترین صدا در اتاق مجازی تسخیر شود و مشارکت در افرادی که سبک های ارتباطی متفاوتی دارند دشوار است. هنگامی که تعدادی از اعضای تیم نگرش های بد یا روش های قلدری را به پروژه وارد کنند ، محیط های همکاری می توانند فرهنگ سمی ایجاد کنند.
  • فرسودگی شغلی کارکنان از ارتباطات زیاد/ تغییر زمینه/ بمباران اعلانات. همکاری با یک گروه بزرگ اغلب شامل ارتباط مداوم از راه های مختلف است. برخی از افراد نسبت به این تحریک حساس تر هستند و آن را بیش از آنکه نشاط آور باشند ، خسته کننده می دانند.
  • تماس ویدیویی بسیار زیاد است. برای تیم هایی که از راه دور کار می کنند ، تماس های ویدئویی یک روش اصلی ارتباط است. ما یاد می گیریم که فرسودگی زوم واقعی است.

“مهم است بدانیم که همکاری مستلزم ساختار است. کسی باید صاحب پروژه باشد ، باید در فرایندها ثبات و شفافیت وجود داشته باشد و ارتباط مکرر اما نه ثابت مهم است. “

“وقتی اشتباه می شود ، باید علت را شناسایی کرده و کشتی را با سیاست های صریح در مورد نحوه انجام کار به صورت ناهمزمان درست کنید.”

پیش بینی های ما برای کارهای ناهمزمان مشارکتی

PwC گزارش می دهد که تقریباً 70 درصد از کارگران آمریکایی مورد بررسی می خواهند پس از کاهش همه گیری به کار از راه دور ادامه دهند. بسیاری از سازمانها در حال برنامه ریزی یک مدل ترکیبی از دفتر/خانه هستند. این روندها ارزش کار ناهمزمان مشارکتی را افزایش می دهد.

این لحظه ای است که شرکت ها باید نفس عمیق بکشند و تصمیم بگیرند. من می بینم که شرکت ها به سختی می توانند از تجربه کار از راه دور اضطراری و شرایط کاری واقعاً متفکرانه و برنامه ریزی شده جدا شوند. من انتظار دارم که مدتی کار بصورت هیبرید زیادی را ببینیم. ” در اینجا برخی از پیش بینی های ما در مورد ظاهر آن آمده است:

  • ویدیو بسیار طولانی خواهد بود و خستگی وجود دارد. اگرچه کارفرمایان همچنان از راه حل های ویدئو کنفرانس برای جلسات “حضوری” استفاده می کنند ، اما احتمالاً راه حل های خلاقانه تری مانند جلسات ناهمزمان که از سند مشترک برای همکاری استفاده می کنند ، خواهیم دید.
  • چت و سایر ابزارهای همزمان نیز به خوبی کار نمی کنند. به ویژه برای کارکنان مناطق مختلف زمانی ، ابزارهای همکاری در زمان واقعی مانعی خواهند بود. حتی کارکنانی که این چالش را ندارند اغلب اوقات آن را بیش از حد حواس ها را  پرت می کنند تا راهی واقعاً کارآمد برای همکاری باشند.
  • ایمیل یک نیروی قوی برای ارتباطات تجاری ، داخلی و با مشتریان خواهد بود. وین کورتزمن ، مدیر تحقیقات IDC می گوید: “ایمیل همچنان پرکاربرد ترین ابزار تجاری در شرکت است ، اما دیگر پربار نیست.” او ابزارهای رایانامه مشترک را برای صرفه جویی در وقت ، توانایی افراد برای کار سریعتر و اطمینان از دقت بیشتر توصیه می کند.
  • محبوبیت ابزارهایی که نوشتن مشارکتی را ممکن می سازند افزایش می یابد. ما می دانیم که فناوری مناسب همکاری را افزایش می دهد. شما می توانید همه افراد را در جریان کار قرار دهید تا در بهترین کاری که انجام می دهند مشارکت داشته باشند.
  • جلسات ناهمزمان بزرگ خواهند بود – و بهتر از همیشه. حتی آن دسته از بررسی های هفتگی تیم یا جلسات استندآپ روزانه می تواند ناهمزمان شود. به سادگی یک جلسه را به طور معمول برنامه ریزی کنید ، دستور کار را در یک فایل قابل اشتراک گذاری تنظیم کنید و برای هر یک از اعضای تیم مهلت تعیین کنید تا بخش خود را پر کنند. این امر بدون هیچ مکثی برای برگزاری هر روز جلسه ، همه را در جریان و در جریان قرار می دهد.

چرا کار ناهمزمان برنده خواهد شد

کار ناهمزمان اختراع محل کار ویران شده از همه گیری نیست. برای چندین دهه ، همکاری ناهمزمان در ساختار بسیاری از شرکت های بین المللی با کارکنان در سراسر جهان ایجاد شده است.

در اقتصاد جهانی بدون مرز ، رهبران قدرت و امکانات استخدام کارمند را از هر نقطه ای می شناسند – و سپس به آنها اجازه می دهند تا بر اساس برنامه ، سرعت کار و نحوه همکاری با همکاران خود به آنها استقلال دهند.

خوان پابلو بوریتیچا می نویسد: “رهبرانی که ما را به آینده ای مکتوب و دورتر نزدیک می کنند و واقعاً ارزش ارتباطات را درک می کنند ، روی ابزارها ، کارکنان ، ایده ها و زیرساخت ها سرمایه گذاری جامع خواهند کرد.”

ابزارهای فناوری این پتانسیل را دارند که برای آینده کار ناهمزمان ، عامل محرکه باشند. سرمایه گذاری در راه حل هایی که کارکنان را گرد هم می آورد اما به آنها فضایی می دهد تا بدون حواس پرتی و هشدارهای بی وقفه به جریان بیفتند (و بمانند) ، کمک های غنی تر و متفکرانه تری را امکان پذیر می کند. یک زیرساخت دیجیتالی که برای تجربه کارکنان ناهمزمان طراحی شده باشد ، برای ایجاد این شرایط ضروری است.

منشوری را که نحوه ، چرایی ، زمان و مکان همکاری با همکاران را توصیف می کند ، به طور ایده آل با استفاده از مکانیسم های مختلف ، فراموش نکنید. این به کارکنان کمک می کند تا در مورد نحوه ارتباط موثر و معنادار با یکدیگر در یک صفحه باشند.

مهمتر از همه ، کار ناهمزمان انعطاف پذیری و امکانات تقریباً بی حد و حصر را برای سازمانها ایجاد می کند تا فرهنگها و فرایندهایی را که دقیقاً برای شرکت منحصر به فرد خود طراحی شده است ایجاد کنند.

“ما دکمه تنظیم مجدد استاندارد کار را فشار می دهیم. مردم پتانسیل بهره وری و رضایت کلی شغلی را برای کارمندانی که به صورت غیر همزمان کار می کنند مشاهده می کنند. “

https://front.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *