نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 6:04 ب.ظ

درباره برنامه سیاست دیجیتال و فضای مجازی آمریکا

برنامه سیاست دیجیتال و فضای مجازی آمریکا که یکی از چالش برانگیزترین مسائلی است که کشور در قرن بیست و یکم با آن روبروست: باز نگه داشتن اینترنت جهانی، ایمن و مقاوم در برابر تهدیدهای بی‌سابقه. فناوری‌های دیجیتالی در همه جا فراگیر شده‌اند. نزدیک به پنج میلیارد نفر از تلفن همراه و تقریبا 4.5 میلیارد نفر از اینترنت استفاده می‌کنند.

این روندها ثروت هنگفتی را ایجاد کرده است. بر اساس یک نظرسنجی، اینترنت 5 تا 9 درصد از تولید ناخالص داخلی کشورهای توسعه یافته را شامل می‌شود. همه جا بودن تلفن‌های هوشمند به افراد امکان می‌دهد از نوک انگشتان خود به دنیایی از دانش دسترسی داشته باشند، کالاها را به صورت لحظه‌ای خرید و فروش کرده و با عزیزان خود ارتباط برقرار کنند.

با این حال، دسترسی به اینترنت همچنین آسیب پذیری‌های جدیدی را برای ملت‌ها، شرکت‌ها و افراد ایجاد کرده است. دستگاه‌های مجهز به اینترنت می‌توانند مورد سوء استفاده قرار گیرند تا به بازیگران بی‌وجدان اجازه دهند به طور مخفیانه ارتباطات را رصد کنند، موقعیت مکانی افراد را در زمان واقعی ردیابی کنند، داده‌های اختصاصی و محرمانه را سرقت کنند، انتخابات را مختل کنند، بر افکار عمومی تأثیر بگذارند و اعتماد به موسسات را تضعیف کنند.

این برنامه سیاست گذاران، رهبران مشاغل و عموم مردم را در جریان سیاست‌های فضای مجازی از طریق توجیه، گزارش، تعامل، مجموعه نشریات Cyber ​​Brief و وبلاگ Net Politics قرار می‌دهد. این برنامه همچنین مبادلات بین بخش‌های دولتی و خصوصی را برای شکل دادن به سیاست ایالات متحده و قوانین و هنجارهای نوظهور جهانی فضای مجازی تشویق می‌کند. پروژه‌های فعلی بر امنیت سایبری اطلاعات غلط آنلاین؛ و داده‌ها، حریم خصوصی و تجارت متمرکز هستند.

https://www.cfr.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *