نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 7:08 ق.ظ

ایجاد یک مرکز تحقیق و توسعه در اسپانیا با تمرکز برهوش مصنوعی توسط مایکروسافت

14 سپتامبر 2021 از طریق ارتباط مایکروسافت

این مرکز در بارسلونا واقع شده است و هدف آن جذب استعدادهای همه کشورهای اروپایی است. در ابتدا 30 متخصص با تخصص در زمینه‌های پیشرفته مهندسی نرم افزار، از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق، که ممکن است در آینده بیش از صد کارمند داشته باشند، حضور خواهند داشت.

مایکروسافت اسپانیا را به عنوان پایگاه عملیات مرکز تحقیق و توسعه جدید خود که در زمینه کاربرد فناوری‌های هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربران در وب تخصص دارد، انتخاب کرده است. این مرکز یکی از هشت مرکز تحقیقاتی در سراسر جهان و بخشی از بخش Microsoft WebXT تیم تجربیات وب خواهد بود. WebXT سازمانی متشکل از بیش از 5000 نفر است و با میخائیل پاراخین، متمرکز بر توسعه تجربیات کاربر پیشرفته است که از هوش مصنوعی و فناوری‌های یادگیری عمیق استفاده می‌کند.

این مرکز در بارسلونا واقع شده است و به دنبال جذب استعدادها از همه کشورهای اروپایی است و بخشی از تیم Search & AI به رهبری Jordi Ribas، نایب رئیس شرکت Microsoft Corporation در ایالات متحده است. این تیم متخصص در برنامه‌های هوش مصنوعی بزرگترین گروه در WebXT است و در توسعه چندین محصول مایکروسافت از جمله Windows ، Azure و البته بینگ مشارکت دارد.

جوردی ریباس می‌گوید: «مفتخرم که راه اندازی این مرکز تحقیق و توسعه در اسپانیا را اعلام کنم. پس از ایجاد مراکز Search & AI در لندن، مونیخ و پاریس، و اینکه توانستم از نزدیک با الزامات، نیازها و مهم‌تر از همه فرصت‌های جذب استعداد آشنا شوم، متقاعد شده‌ام که پیاده سازی این مرکز در اسپانیا ارزش زیادی خواهد داشت.

در مرحله اول، سرمایه گذاری فعلی شامل جذب 30 مهندس نرم افزار و دانشمندان داده است که در زمینه‌های پیشرفته مهندسی نرم افزار از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و یادگیری عمیق تخصص دارند و در سال‌های آینده، مرکز ممکن است از 100 کارمند فراتر رود.»

به گفته آلبرتو گرانادوس، جنرال موتورز در مایکروسافت اسپانیا، سرمایه گذاری مایکروسافت در کشور ما گواهی بیشتر بر شایستگی بالای متخصصان ما و توانایی ما در تبدیل شدن به قطب جذب استعدادها است. در اطراف این مرکز ما می خواهیم یک بردار نوآوری در هوش مصنوعی ایجاد کنیم – با همکاری دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های فناوری، تلاش‌های خود را برای تقویت استعدادهای دیجیتال در اسپانیا و آموزش فن‌آوری‌های یادگیری ماشین تقویت می‌کنیم.»

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *