نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 1:40 ب.ظ

هدف از برگزار شدن (استان آپ) توسعه خدمات و عدالت در توزیع آن است

۲۷ شهریور ۱۴۰۰ – رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: طی دو سال و نیم اخیر نزدیک به 180 میلیارد تومان مصوبات صندوق نوآوری برای استان کرمان بوده که در حال پرداخت است.

به گزارش سرویس علم و فناوری برخط نیوز به نقل از فارس – روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر علی وحدت در آیین اختتامیه اولین رویداد « استان آپ» در کرمان با بیان اینکه امروز شرکت های دانش بنیان جایگاه خود را در اقتصاد کشور پیدا کرده اند، گفت: طبق قانون صندوق نوآوری وظیفه تامین مالی شرکت های دانش بنیان را بر عهده دارد و سعی داریم به توسعه اقتصادی کشور از طریق حمایت از این شرکت ها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه کرمان برای برگزاری اولین رویداد «استان آپ» در کشور پیش قدم شد، گفت: کرمان یکی از استان های خوب ما در اکوسیستم نوآوری است که در برگزاری این رویداد به منظور استفاده از ظرفیت های کشور پیشگام شده است. هدف از برگزاری «استان آپ» توسعه خدمات و عدالت در توزیع آن است.  در جشنواره 1+1 بانی‌مد کفش بخر و هدیه بگیر! مشاهدهتبلیغ

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ادامه داد: این رویداد نشان می دهد حوزه علم و فناوری در استان کرمان از کیفیت خوبی برخوردار است که امیدواریم باعث ارتقای کار جوانان و افراد دارای ایده و تخصص شود.

وحدت با اشاره به اینکه در رویداد «استان آپ» کرمان 13 تیم استارت آپی ایده های کسب وکار و تقاضای سرمایه خود را مطرح کردند، گفت: صندوق نوآوری جذب سرمایه برای این 13 استارت آپ را پیگیری می کند. 

وی با اشاره به حمایت های صندوق نوآوری از کسب وکارهای فناورانه در استان کرمان، گفت: ما  طی دو سال و نیم اخیر نزدیک به 180 میلیارد تومان برای استان کرمان مصوبه داشته ایم که در حال پرداخت است. صندوق پژوهش و فناوری کرمان نیز به عنوان عامل صندوق نوآوری از شاخصه هایی است که به پیشرفت حوزه علم و فناوری در استان کمک می کند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه استان کرمان دارای 260 شرکت فناور و 65 شرکت دانش بنیان است، گفت: مقرر شده است برای حمایت مالی از این شرکت ها، فراتر از پرداخت تسهیلات جعاله و خط اعتباری، نیازهای مالی پارک علم و فناوری استان کرمان را تامین کنیم.

وحدت در پایان با اشاره به برگزاری رویداد «دوشنبه های استارت آپی» از سوی صندوق نوآوری گفت: در هر برنامه «دوشنبه استارت آپی» به صورت میانگین ۱۵۰ سرمایه گذار از صندوق های پژوهش و فناوری، صندوق های جسورانه بورسی و افراد حقیقی برای ارزیابی طرح های فناورانه و نوآورانه حضور دارند.

صندوق نوآوری و شکوفایی مهمترین مرجع تامین مالی شرکت های دانش بنیان است

در ادامه این رویداد، دکتر محمدرضا سپهوند، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در سخنانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری و مجموعه های تامین کننده مالی، بازیگران بسترسازی برای توسعه شرکت های دانش بنیان هستند، گفت: صندوق نوآوری نیز مهمترین مرجع تامین مالی شرکت های دانش بنیان است تا این شرکت ها را به سرمایه گذاران متصل کند و روند تولید و فروش محصولات دانش بنیان و نوآور را تسریع بخشد.

وی با اشاره به مصوبات صندوق نوآوری برای حمایت از پارک علم و فناوری کرمان به منظور توسعه خدمات رسانی به شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در این پارک، گفت: مقرر شده است تا ظرف دو هفته آینده نیازهای مالی شرکت های پارک علم و فناوری کرمان احضا و از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی تامین شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان بیان کرد: مسائل مرتبط با شرکت های دانش بنیان کرمان از طریق همکاران مان در صندوق نوآوری بررسی می شود.

اولویت سرمایه گذاران جذابیت و طرح متقاضی سرمایه است

محمد سپهر، رئیس صندوق پژوهش و فناوری یزد نیز در ادامه اولین رویداد استانی «استان آپ» گفت: راه جهش اقتصادی، نوآوری است و رویدادهای «پیوند» و «دوشنبه های استارت آپی» به توسعه و حمایت از نوآوران و نوآوری کمک می کند.

وی افزود: در حوزه اکوسیستم نوآوری موجود لازم است تا متقاضیان سرمایه با آمادگی کامل در رویدادها حاضر شوند و طرحی که ارائه می کنند، فرایند آن مشخص و جذابیت داشته باشد تا برای سرمایه گذار نیز جذابیت ایجاد کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *