نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 9:34 ق.ظ

پایدارترین شرکت جهان، حمایت کارکنان، شرکا و مشتریان را برای نوآوری بسیج می‌کند

اشنایدر الکتریک 25 آگوست 2021

اشنایدر الکتریک با اهداف اثر بخش پایداری خود جلو می‌رود و حمایت کارکنان، شرکا و مشتریان را بسیج می‌کند. اشنایدر الکتریک، پیشرو در تحول دیجیتالی مدیریت و اتوماسیون انرژی، چشم انداز کلی پیشرفت خود را در زمینه ایجاد و پیشبرد اهداف تاثیر پایداری 2021-2025 خود منتشر کرد.

اشنایدر الکتریک، که توسط شاخص Corporate Knights Global 100 به عنوان پایدارترین شرکت جهان در سال 2021 معرفی شده است، تسریع استراتژی پایداری خود را در ماه ژانویه، مطابق با تعهدات خود در مورد آب و هوا، منابع، اعتماد، فرصت‌های برابر، نسل‌ها و جوامع محلی اعلام کرد.

از آن زمان به بعد، گروه با موفقیت پروژه کربن صفر را راه اندازی کرد، ابتکار خود برای به نصف رساندن انتشار کربن از شرکای اصلی زنجیره تامین خود تا سال 2025، با فراخوانی برای اقدام که 91 درصد آن‌ها قبلاً به آن ملحق شده‌اند ادامه می‌دهد. گروه با مشارکت، آموزش و حمایت از تحول پایدار هر یک از 1000 شریک خود، انتشارات محدوده 3 خود را به شدت کاهش می‌دهد. در حال حاضر 917 تأمین کننده آموزش دیده‌اند و آماده انجام اقدامات آب و هوایی به عنوان بخشی از این پروژه هستند.

به عنوان شریک دیجیتال برای کارآیی و پایداری، اشنایدر الکتریک همچنان از مشتریان خود در دستیابی به اهداف پایداری خود، با نوآوری و راه حل‌های دیجیتالی حمایت می‌کند. گروه روکا به تازگی خدمات مشاوره تغییرات آب و هوایی اشنایدر الکتریک را برای تسریع در تغییر آن‌ها انتخاب کرده است. از سال 2018، اشنایدر به مشتریان خود کمک کرده است تا 302 میلیون تن از انتشار CO2 را ذخیره کرده و از انتشار آن جلوگیری کنند.

اولیویر بلوم، مدیر ارشد استراتژی و پایداری اشنایدر الکتریک، گفت: «یک برنامه پایداری موفق تنها می‌تواند بر اساس اعتماد و مشارکت ایجاد شود. دیدن چنین بسیج سطح بالایی از شرکای زنجیره تامین ما در سفر کربن زدایی و همچنین مشتریان و کارکنان ما-که همگی بر تخصص و تجربه منحصر به فرد ما در این زمینه حساب می‌کنند، بسیار دلگرم کننده است.»

با توجه به ابتکارات محلی، 100 درصد از روسای کشورهای منطقه اشنایدر الکتریک تمام اهداف محلی خود را برای سال 2025 شناسایی و تعیین کرده‌اند که این امر مشارکت و تعهد قوی از سراسر جهان را برای ارائه تأثیر پایدار همیشه معنی‌دار تأیید می‌کند.

https://www.eco-business.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *