نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 2:57 ب.ظ

مادرید و حلقه جنگلی در سطح شهر برای کاهش سطح گرما و انتشار CO2

اندی کوربلی – 25 ژوئیه 2021 Gran Via در مادرید توسط Felipe Gabaldón، مجوز CC

خواه از مردم ایالات متحده باشید و آن را Beltway یا اروپا بنامید و یا آن را Ring Ring بنامید، مادرید به زودی آن را راه سبز می‌نامد، زیرا هدف پایتخت اسپانیا برای مبارزه با جزیره گرما در شهر است که خود را با جنگلی سبز محاصره می‌کنند.

پروژه جنگل شهری آن‌ها شامل کاشت نزدیک به نیم‌میلیون درخت در یک محیط 46 مایلی (75 کیلومتر) در اطراف شهر خواهد بود. هنگامی که درختان به بلوغ برسند، باید حدود 175000 تن CO2 در سال جذب کنند.

کاج سیاه، راش، ارس اسپانیایی و گونه‌های مختلف بلوط را می‌توان در وسط فضای خشک اسپانیا یافت، جایی که پایتخت اسپانیا واقع شده است، و این درختان بومی هستند که به آب کم یا شرایط خاص خاک نیاز دارند که جنگل جدید را تشکیل دهد.

ماریانو فوئنتس به یورونیوز گفت:

آن‌چه می‌خواهیم انجام دهیم بهبود کیفیت هوا در کل شهر، مبارزه با اثر جزیره گرمایی است که در داخل شهر اتفاق می‌افتد، که در حقیقت جذب گازهای گلخانه‌ای تولیدشده توسط شهر و اتصال همه توده‌های جنگلی موجود است و در حال حاضر در اطراف شهر وجود دارد.

فوئنتس به عنوان مشاور محیط زیست و توسعه شهری مادرید، توضیح داد که برای شهرهایی که سه چهارم کل CO2 ناشی از فعالیت‌های انسان ایجاد می‌شود و گرما و هوای ضعیف بیشتری نسبت به حومه اطراف جذب می‌کنند، روش‌های مبارزه با تغییر آب و هوا و تخریب عمومی محیط زیست باید متنوع باشد.

فوئنتس افزود: «این باید یک استراتژی جهانی باشد. این امر فقط مربوط به اتومبیل نیست، بلکه همچنین یک استراتژی عابر پیاده، ایجاد راهروهای زیست محیطی در هر منطقه… و بیشتر از همه… برای درگیر کردن شهروندان در این فرهنگ سبز جدید، برای هر شهر ضروری است که به بهترین شکل با شرایط آینده نزدیک روبرو شود.»

کارشناسان به خبرنگاران اطمینان دادند که این یک پارک نیست، اما مطمئناً برای طبیعت دوستان، مکانی برای استراحت، استفاده از سایه و پرندگان خواهد بود که شب و روز برای جذب گرمای بیش از حد و تمیز کردن هوای مگا اروپا کار می‌کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *