نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 4:26 ب.ظ

تنوع در نیروی کار باعث ایجاد نوآوری می‌شود

ارسال شده در 19 ژوئیه 2021 توسط تولیدکننده

قانون عواقب ناخواسته وقتی وارد عمل می‌شود که یک راه حل ساده برای حل یک چالش پیچیده انجام شود. در تلاش برای تولید با کاهش هزینه‌ها، آیا ممکن است فرصتی را برای ارزش افزوده از دست بدهیم و همزمان نقص‌هایی را در سیستم نوآوری خود ایجاد کنیم؟

تصور کنید اگر یک چیز را می‌توانستید تغییر دهید که احتمال نتایج بهتر کسب و کار را هشت برابر افزایش دهد، تمایل شما به نوآوری و چابکی را شش برابر، عملکرد بالا سه برابر و شانس اهداف مالی را دو برابر کنید. شما می‌خواهید مطمئن شوید که در این کار شرکت کرده‌اید. این امر یک فرهنگ متنوع و فراگیر است: شواهد وجود تنوع در محل کار بسیار قریب الوقوع است.

از نظر تنوع نیروی کار، تولید تقریباً در سطح قابل قبول است: 26٪ نیروی کار زن و 13٪ نیروی کار از گروه‌های اقلیت قومی هستند. قومیت در بخش‌های مختلف متفاوت است و فقط سه بخش تولیدی دارای تنوع قومی متوسط ​​بیش‌تری نسبت به کل نیروی کار هستند. کمی عمیق‌تر در داده‌های نظرسنجی نیروی کار 2020، آشکار می‌شود که وضعیت در نقش‌های کاری به یک اندازه گسترش ندارد.

در یک نظرسنجی اخیر از زنان در بخش ساخت از 80 زن، که توسط KTN با مشارکت The Manufacturer انجام شده است، نشان داد که 57.5٪ احساس می‌کنند که تنوع قابل مشاهده در این بخش باعث ایجاد نیروی کار متنوع‌تری می‌شود. نسل آینده متنوع‌تر خواهد بود.

تأثیرگذاری بر تغییرات اجتماعی

همان بررسی نشان داد که موضوع تأثیر بر تغییر در جامعه (اشتغال، برابری فرصت‌ها، توسعه مهارت‌ها) برای زنان از دیجیتالی شدن یا موضوع کربن صفر خالص بسیار مهم‌تر است. این با یافته‌های سایر بخش‌ها مطابقت دارد. زن و مرد تمایل دارند متفاوت، درباره نوآوری فکر کنند. این امر برای نوآوری در تولید و انگیزه برای بهره‌وری به چه معناست؟

طیف کاملی از نمونه‌های جذاب تولید وجود دارد که در آن بی‌توجهی، تفکر محدود نتایج نوآوری را ارائه داده است. آن‌چه بیشتر نگران‌کننده است، این است که عدم تنوع مطمئناً به نوآوری کمتری منجر می‌شود؟

هدست‌های VR معمولاً برای زنانی که هنگام استفاده از VR4 بیشتر از مردان دچار بیماری حرکت می‌شوند بسیار بزرگ است. این فقط یک مسئله ارگونومی نیست. نحوه تفاوت درک عمق بین زن و مرد متفاوت است اما این موضوع در این وسیله به خوبی درک نشده است. سیستم‌های VR توسط آقایان برای آقایان ساخته شده است: 51٪ از بازار بالقوه (زنان) با استفاده از محصول مطابق آنچه در نظر گرفته شده دست و پنجه نرم می‌کنند.

داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌های هوش مصنوعی آگونیستی به نظر می‌رسند. هوش مصنوعی این توانایی را دارد که مشاغل کم‌مهارت، اداری و دبیرخانه‌ای را که توسط درصد نامتناسبی از زنان و اقلیت‌های قومی مشغول هستند، به طور اتوماتیک جا به جا کند. داده‌های مربوط به جمعیت متنوع اغلب در ساختار سیستم‌های هوش مصنوعی غائب است: آن‌چه که فرض می‌شود جنسیت خنثی است – و مکانیزم تشخیص صدا یکی از نمونه‌ها با پیامدهای فاجعه بار است.

رباتیک و اتوماسیون پتانسیل زیادی برای بهبود بهره‌وری و ایجاد مشاغل با ارزش بیشتر دارند. همه خبرهای خوب هستند اما به همان اندازه، طبقه کار و مشاغل کم‌درآمد دیگری که جایگزین آن‌ها شده است، توسط درصد نامتناسب کارگران زن و اقلیت قومی اشغال می‌شود. این امر خصوصاً در تولید خودرو، منسوجات و لباس صادق است.

در نظر بگیرید که آیا روند استخدام شما همان موارد مشابه را جذب می‌کند و آیا شما نیاز به گسترش شبکه خود دارید. استخدام تیم‌های متنوع بهترین افراد را استخدام می‌کند – برای یادگیری سازمانی و نوآوری، این دو با هم ترکیب می‌شوند و جدا از یکدیگر نیستند.

درباره پیامدهای ناخواسته فناوری بر تنوع و به نوبه خود نوآوری بیشتر بدانید. زنان نامرئی: افشای متعصبانه داده‌ها در جهان که توسط کارولین کریادو پرز برای مردان طراحی شده است، یک مکان عالی برای شروع است. به روش‌های طراحی فراگیر بیندیشید و اجرا کنید.

Home

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *