نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 9:39 ق.ظ

آثار نقاشی پیکاسو پس از نیم قرن در یک کمد در ماین کشف شد

اندی کوربلی – 12 ژوئیه 2021

اگرچه گفتن این حرف اوج پوچ گویی است، اما هرگز نمی‌توان تصور کرد که چند بار اتفاق می‌افتد که نقاشی‌های استادان بزرگ هنر در اتاق زیر شیروانی برخی افراد پیدا شود.

در سال‌های اخیر، GNN از احتمال پیدا شدن آثار داوینچی در یک خانه کشاورزی اسکاتلندی خبر داده است. سپس پرونده کشف یک شاهکار رنسانس Fra Angelico در یک خانه متوسط ​​در وسط انگلیس کشف شد.

در یک حراجی اخیر در ماساچوست که شامل قطعات نادر هنری که از املاک اطراف شمال شرقی جمع آوری شده است، شاهد نقاشی پابلو پیکاسو که پیش از این ناشناخته بوده به قیمت 150 هزار دلار رسیده است.

تصور می‌شود که این نقاشی از اسپانیایی‌هایی که در صحنه جنگ گاو نر حاضر شده‌اند، یک طرح اولیه برای پرده صحنه به عنوان بخشی از تولید Ballets Russes در سال 1919 است که هنوز به طور رسمی توسط ملک پیکاسو احراز هویت می‌شود.

این تابلو با نقاشی‌های دیگر در کمد خانه‌ای متعلق به یکی از اقوام تازه فوت شده یک مرد نیوانگلندی پیدا شده است.

این اولین باری نیست که پیکاسو در جاهایی ظاهر می‌شود که انتظار نمی‌رود: یک دهه پیش، GNN گزارش داد که صدها اثر پیکاسو، که توسط یک برقکار فرانسوی جمع‌آوری شده بود، به عنوان هدیه توسط موزه دریافت شده است.

طبق بیانیه فروشنده‌ای ناشناس در وب سایت خانه حراج، خانه ماین که در آن پیدا شده بود متعلق به خاله بزرگ این مرد بود – او در اروپا تحصیل کرده بود، از آوردن چیزها به ایالات متحده لذت می‌برد و به طور کلی زندگی هیجان انگیزی داشت. پس از فوت عمه بزرگ، پدرش صاحب خانه شد.

تصور می‌شود تصویر 16 × 16 روی کاغذ ماکت مقدماتی باشد که به عنوان پس زمینه لو تریکورن که پس از جنگ جهانی اول در تئاتر الحمرا لندن برای اولین بار ظاهر شد، عمل کند.

پرده واقعی که بعداً پیکاسو ایجاد می‌کند 20 فوت در 19 فوت است و پس از گذراندن 55 سال روی دیوار در رستوران Four Season در حال حاضر در انجمن تاریخی نیویورک نگهداری می‌شود. پیکاسو همچنین طراحی صحنه و لباس این نمایش را بر عهده داشت. https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *