نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 2:48 ق.ظ

بودجه شورای تحقیقات اروپا 2.4 میلیارد یورو در سال 2022

15 ژوئیه 2021 توسط Goda Naujokaitytė

شورای تحقیقات اروپا (ERC) قرار است پنج فراخوان برای کمک‌های تحقیقاتی خود 2022 منتشر کند، اولین اقدام در این هفته آغاز می‌شود و در مجموع 2.4 میلیارد یورو اعطا می‌شود. پس از مشکلاتی که وجود داشت، اگرچه ERC بیشترین بودجه خود را تا به امروز خواهد داشت، اما در مجموع كمتر از سال 2020 بودجه را تأمین خواهد كرد.

فراخوان اعطای کمک هزینه‌ها برای هم افزایی، در مورد پروژه‌هایی که توسط گروه‌های حداکثر با چهار محقق اصلی انجام می‌شود، تا 10 نوامبر باز خواهد ماند. این بخش 297 میلیون یورو بودجه دارد که ERC انتظار دارد از طریق آن 33 پروژه را پشتیبانی کند.

دو فراخوان برای کمک‌های مالی به طرح‌های مفهومی وجود خواهد داشت که دانشمندان با آن‌ها نشان می‌دهند امکان تجاری سازی تحقیقات قبلی خود را که توسط ERC تأمین می‌شود، نشان می‌دهند.

بزرگترین قسمت بودجه ERC در سال 2022 – 776 میلیون یورو – به عنوان کمک‌های مالی برای تثبیت طرح‌ها ارایه می‌شود. این پروژه‌ها با هدایت محققانی که از زمان اتمام دوره دکترا هفت تا 12 سال تجربه داشته‌اند، بعنوان سرمایه مالی تامین می‌شوند. این فراخوان در 19 اکتبر افتتاح می‌شود و در 17 مارس 2022 بسته می‌شود و انتظار می‌رود برای 338 محقق بودجه را تأمین کند.

محققان در اوایل کار با دو تا هفت سال تجربه فوق دکترا می‌توانند برای سهم 749 میلیون یورویی از طرح‌‌های اولیه داوطلب شوند. این فراخوان از 23 سپتامبر تا 13 ژانویه 2022 باز خواهد بود و 500 جایزه اهدا خواهد شد.

آخرین فراخوان برای کمک‌های مالی پیشرفته، محققانی را تأمین می‌کند که می‌توانند سابقه خوبی را در ده سال گذشته نشان دهند. بودجه 555 میلیون یورویی که بین 20 ژانویه و 28 آوریل 2022 باز خواهد شد، 223 محقق را پوشش می‌دهد.

هر پنج دسته بورس تحصیلی تا زمانی که تحقیق در اروپا انجام شود در دسترس محققان از هر ملیت و زمینه علمی است. پیش بینی می‌شود این بودجه حدود 8000 شغل برای دانشجویان پسا دکترا، دانشجویان دکترا و سایر کارکنان حوزه‌های تحقیقاتی ایجاد کند.

در حال حاضر، اندازه بودجه یک تخمین تقریبی است. مبلغ نهایی برای توزیع کمک‌های مالی مشخص خواهد شد. پس از آن‌که سیاست گذاران به اندازه کل بودجه اتحادیه اروپا برای سال 2022 بسنده کنند این امر محقق می‌شود. بودجه تخمینی ERC برای سال آینده با کاهش 70 میلیون یورویی روبرو خواهد شد.

برابری جنسیتی

برنامه کاری جدید عمدتاً ادامه نسخه قبلی خود در سال 2021 است که طبق آن ERC تا پایان سال جاری تقریبا 1.9 میلیارد یورو را تخصیص می‌دهد.

اما برخی از قوانین در سال 2022 تغییر خواهد کرد. موسسات میزبان باید برنامه‌های برابری جنسیتی یا اسناد معادل آن را ارائه دهند تا واجد شرایط مالی باشند.

ERC به هر متقاضی این فرصت را می‌دهد تا توضیح دهد که همه گیری COVID-19 چه تاثیری بر رزومه یا سابقه آن‌ها داشته است، تا اطمینان حاصل کند که در نتیجه کسانی که کارشان مختل شده است، در اولویت قرار گیرند. محققان باید تأثیرات پیشنهادی خود را توصیف کنند و این در هنگام ارزیابی مورد توجه قرار می‌گیرد.

https://sciencebusiness.net

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *