نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 9:36 ب.ظ

داغترین بازار کار از زمان dot-com و کرنش مدیران به کارکنان فناوری

13 جولای 2021 توسط بریتنی میلینگ، اتحادیه تریبون سن دیگواعتبار: دامنه عمومی Pixabay / CC0

تابستان امسال فضای ناامیدی در بین کارفرمایان کسب و کارهای فناوری وجود دارد. به نظر می‌رسد استعداد‌های نرم افزار به قدری مورد تقاضا قرار گرفته‌اند که شرکت‌ها نحوه استخدام خود را دوباره شکل می‌دهند. و در این میان کارکنان هستند که قدرت دارند.

کارکنان خوب و باتجربه فناوری قبل از انتخاب رئیس بعدی خود مانند افراد مشهور محلی رفتار می‌کنند – توسط استخدام کنندگان دنبال می‌شوند، مدیران آن‌ها را کاندید شغلی می‌کنند، و گزینه‌های زیادی را به آن‌ها می‌دهند.

هنری چسنوت، که از سانفرانسیسکو به سان دیگو بازگشته و درمورد کار در حال رشد سریع این چنین گفت: «این باعث می‌شود که احساس کنید شگفت انگیز هستید، در حالی که واقعاً… شما فقط یک مهندس نرم افزار دیگری هستید که به دنبال کار می‌گردید.»

چشم انداز شغلی برای کارکنانی مانند چسنوت در بیشتر دهه گذشته خوب بوده است. اما اکنون، برخی از استخدام کنندگان می‌گویند، بسیاری از عوامل رقابت را برای جذب استعداد به سطحی رسیده‌اند که در نزدیک به 20 سال گذشته دیده نشده است.

ماه گذشته، طبق گزارش گروه تجارت فناوری اطلاعات CompTIA، کارفرمایان بیش از 365،000 فرصت شغلی را برای کارکنان IT ارسال کرده‌اند که بالاترین میزان ماهانه از سپتامبر 2019 است. بیش‌ترین تقاضا شامل توسعه دهندگان نرم افزار، متخصصان پشتیبانی فناوری اطلاعات، مهندسان سیستم و معماران اطلاعات است.

این تقاضا به همه چیز نسبت داده شده است. در طی همه‌گیری، کسب و کارهایی که در پذیرش نرم افزارهای سازمانی کند عمل می‌کردند، به سرعت در حال جبران بودند. موجی جزر و مدی از نرم افزارهای بهره وری، کنفرانس‌ها و ابزارهای همکاری و فناوری تجارت الکترونیکی جهان را فرا گرفته است. همین امر در مورد فناوری مصرف کننده نیز صادق بود، با توسعه بازی‌های ویدیویی، فناوری سرگرمی و پلتفرم های اجتماعی.

بسیاری از این مشاغل پر نشده است، زیرا رقابت برای استخدام‌های جدید افزایش می‌یابد.

همزمان، کار از راه دور در صنعت فناوری به وضعیت موجود تبدیل شد. حالا استعداد نرم افزار می‌تواند از میان فرصت‌های شغلی گسترده‌ای انتخاب کند. در حالی که استعدادهای موجود سردرگم می‌شوند.

طبق نظرسنجی اخیر رابرت هال اینترنشنال، تقریباً یک سوم بیش از 2800 متخصص IT گفتند که قصد دارند در چند ماه آینده به دنبال کار جدیدی بگردند. آرون بارتولومیو، یکی از توسعه دهندگان باطن در شرکت فناوری Trust & Will، یک جستجوی شغلی دو ماهه را طی کرد و در آن قدرت انتخاب داشت.

بارتولوميو گفت: «من خيلي سريع فهميدم كه كسي هستم كه دست بالا را دارد. همه این شرکت‌ها به سرعت باورنکردنی حرکت می‌کردند تا من را جذب کنند.»

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *